Партесні концерти українських невідомих авторів xvii століття: аналіз фактури п’ятиголосих партитур

У статті здійснено аналіз фактури п’ятиголосих партитур п’яти партесних концертів українських невідомих авторів XVII ст. Знайдені проф. Олексою Горбачем у бібліотеці сербського міста Новий Сад концерти були транскрибовані, зведені в партитуру й опубліковані в Утрехті в 1974 році представником україн...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2010
Автор: Супрун-Яремко, Н.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології iм. М.Т. Рильського НАН України 2010
Назва видання:Студії мистецтвознавчі
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/27533
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Партесні концерти українських невідомих авторів xvii століття: аналіз фактури п’ятиголосих партитур / Н. Супрун-Яремко // Студії мистецтвознавчі. — К.: ІМФЕ НАН України, 2010. — № 1(29). — С. 7-14. — Бібліогр.: 12 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-27533
record_format dspace
spelling irk-123456789-275332011-10-09T12:04:35Z Партесні концерти українських невідомих авторів xvii століття: аналіз фактури п’ятиголосих партитур Супрун-Яремко, Н. Історія У статті здійснено аналіз фактури п’ятиголосих партитур п’яти партесних концертів українських невідомих авторів XVII ст. Знайдені проф. Олексою Горбачем у бібліотеці сербського міста Новий Сад концерти були транскрибовані, зведені в партитуру й опубліковані в Утрехті в 1974 році представником української діаспори в Голландії проф. Мирославом Антоновичем. Прагнучи досягти безперервного процесу формотворення, автори використали дво- і триголосу підголоскову поліфонію та імітаційні форми, які чергуються з триголосими кантовими і п’ятиголосими тутійними побудовами. В статье осуществлён анализ пятиголосной фактуры пяти партесных концертов украинских анонимных авторов XVII в. Найденные проф. Алексеем Горбачем в библиотеке сербского города Новый Сад концерты были транскрибированы, сведены в партитуру и опубликованы в Утрехте в 1974 году представителем украинской диаспоры в Голландии проф. Мирославом Антоновичем. Стремясь достичь беспрерывного процесса формообразования, авторы использовали двух- и трёхголосную вариантно-подголосочную полифонию и имитационные формы, которые чередуются с трехголосными кантовыми и пятиголосными туттийными построениями. The analysis of the 5 voices score musical texture of 5 different partes concerts of the XVIIth cent. Ukrainian anonymous authors is carried out in the article. The concerts which prof. Oleksa Horbach has found in the Serbian Novi Sad library were transcribed, shown in the score and published by the Dutch representative of the Ukrainian diaspora prof. Myroslav Antonovych in Utrecht in 1974. Striving for the continuous forming the authors have used 2 and 3 voices’ supporting-voices polyphonies and the imitational forms alternating with the 3 voices chant and 5 voices tutti constructions. 2010 Article Партесні концерти українських невідомих авторів xvii століття: аналіз фактури п’ятиголосих партитур / Н. Супрун-Яремко // Студії мистецтвознавчі. — К.: ІМФЕ НАН України, 2010. — № 1(29). — С. 7-14. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. 1728–6875 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/27533 783(477)”16” uk Студії мистецтвознавчі Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології iм. М.Т. Рильського НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Історія
Історія
spellingShingle Історія
Історія
Супрун-Яремко, Н.
Партесні концерти українських невідомих авторів xvii століття: аналіз фактури п’ятиголосих партитур
Студії мистецтвознавчі
description У статті здійснено аналіз фактури п’ятиголосих партитур п’яти партесних концертів українських невідомих авторів XVII ст. Знайдені проф. Олексою Горбачем у бібліотеці сербського міста Новий Сад концерти були транскрибовані, зведені в партитуру й опубліковані в Утрехті в 1974 році представником української діаспори в Голландії проф. Мирославом Антоновичем. Прагнучи досягти безперервного процесу формотворення, автори використали дво- і триголосу підголоскову поліфонію та імітаційні форми, які чергуються з триголосими кантовими і п’ятиголосими тутійними побудовами.
format Article
author Супрун-Яремко, Н.
author_facet Супрун-Яремко, Н.
author_sort Супрун-Яремко, Н.
title Партесні концерти українських невідомих авторів xvii століття: аналіз фактури п’ятиголосих партитур
title_short Партесні концерти українських невідомих авторів xvii століття: аналіз фактури п’ятиголосих партитур
title_full Партесні концерти українських невідомих авторів xvii століття: аналіз фактури п’ятиголосих партитур
title_fullStr Партесні концерти українських невідомих авторів xvii століття: аналіз фактури п’ятиголосих партитур
title_full_unstemmed Партесні концерти українських невідомих авторів xvii століття: аналіз фактури п’ятиголосих партитур
title_sort партесні концерти українських невідомих авторів xvii століття: аналіз фактури п’ятиголосих партитур
publisher Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології iм. М.Т. Рильського НАН України
publishDate 2010
topic_facet Історія
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/27533
citation_txt Партесні концерти українських невідомих авторів xvii століття: аналіз фактури п’ятиголосих партитур / Н. Супрун-Яремко // Студії мистецтвознавчі. — К.: ІМФЕ НАН України, 2010. — № 1(29). — С. 7-14. — Бібліогр.: 12 назв. — укр.
series Студії мистецтвознавчі
work_keys_str_mv AT suprunâremkon partesníkoncertiukraínsʹkihnevídomihavtorívxviistolíttâanalízfakturipâtigolosihpartitur
first_indexed 2023-10-18T17:24:08Z
last_indexed 2023-10-18T17:24:08Z
_version_ 1796141443960537088