Партесні концерти українських невідомих авторів xvii століття: аналіз фактури п’ятиголосих партитур
У статті здійснено аналіз фактури п’ятиголосих партитур п’яти партесних концертів українських невідомих авторів XVII ст. Знайдені проф. Олексою Горбачем у бібліотеці сербського міста Новий Сад концерти були транскрибовані, зведені в партитуру й опубліковані в Утрехті в 1974 році представником україн...
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології iм. М.Т. Рильського НАН України
2010
|
Назва видання: | Студії мистецтвознавчі |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/27533 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Партесні концерти українських невідомих авторів xvii століття: аналіз фактури п’ятиголосих партитур / Н. Супрун-Яремко // Студії мистецтвознавчі. — К.: ІМФЕ НАН України, 2010. — № 1(29). — С. 7-14. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-27533 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-275332011-10-09T12:04:35Z Партесні концерти українських невідомих авторів xvii століття: аналіз фактури п’ятиголосих партитур Супрун-Яремко, Н. Історія У статті здійснено аналіз фактури п’ятиголосих партитур п’яти партесних концертів українських невідомих авторів XVII ст. Знайдені проф. Олексою Горбачем у бібліотеці сербського міста Новий Сад концерти були транскрибовані, зведені в партитуру й опубліковані в Утрехті в 1974 році представником української діаспори в Голландії проф. Мирославом Антоновичем. Прагнучи досягти безперервного процесу формотворення, автори використали дво- і триголосу підголоскову поліфонію та імітаційні форми, які чергуються з триголосими кантовими і п’ятиголосими тутійними побудовами. В статье осуществлён анализ пятиголосной фактуры пяти партесных концертов украинских анонимных авторов XVII в. Найденные проф. Алексеем Горбачем в библиотеке сербского города Новый Сад концерты были транскрибированы, сведены в партитуру и опубликованы в Утрехте в 1974 году представителем украинской диаспоры в Голландии проф. Мирославом Антоновичем. Стремясь достичь беспрерывного процесса формообразования, авторы использовали двух- и трёхголосную вариантно-подголосочную полифонию и имитационные формы, которые чередуются с трехголосными кантовыми и пятиголосными туттийными построениями. The analysis of the 5 voices score musical texture of 5 different partes concerts of the XVIIth cent. Ukrainian anonymous authors is carried out in the article. The concerts which prof. Oleksa Horbach has found in the Serbian Novi Sad library were transcribed, shown in the score and published by the Dutch representative of the Ukrainian diaspora prof. Myroslav Antonovych in Utrecht in 1974. Striving for the continuous forming the authors have used 2 and 3 voices’ supporting-voices polyphonies and the imitational forms alternating with the 3 voices chant and 5 voices tutti constructions. 2010 Article Партесні концерти українських невідомих авторів xvii століття: аналіз фактури п’ятиголосих партитур / Н. Супрун-Яремко // Студії мистецтвознавчі. — К.: ІМФЕ НАН України, 2010. — № 1(29). — С. 7-14. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. 1728–6875 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/27533 783(477)”16” uk Студії мистецтвознавчі Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології iм. М.Т. Рильського НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Історія Історія |
spellingShingle |
Історія Історія Супрун-Яремко, Н. Партесні концерти українських невідомих авторів xvii століття: аналіз фактури п’ятиголосих партитур Студії мистецтвознавчі |
description |
У статті здійснено аналіз фактури п’ятиголосих партитур п’яти партесних концертів українських невідомих авторів XVII ст. Знайдені проф. Олексою Горбачем у бібліотеці сербського міста Новий Сад концерти були транскрибовані, зведені в партитуру й опубліковані в Утрехті в 1974 році представником української діаспори в Голландії проф. Мирославом Антоновичем. Прагнучи досягти безперервного процесу формотворення, автори використали дво- і триголосу підголоскову поліфонію та імітаційні форми, які чергуються з триголосими кантовими і п’ятиголосими тутійними побудовами. |
format |
Article |
author |
Супрун-Яремко, Н. |
author_facet |
Супрун-Яремко, Н. |
author_sort |
Супрун-Яремко, Н. |
title |
Партесні концерти українських невідомих авторів xvii століття: аналіз фактури п’ятиголосих партитур |
title_short |
Партесні концерти українських невідомих авторів xvii століття: аналіз фактури п’ятиголосих партитур |
title_full |
Партесні концерти українських невідомих авторів xvii століття: аналіз фактури п’ятиголосих партитур |
title_fullStr |
Партесні концерти українських невідомих авторів xvii століття: аналіз фактури п’ятиголосих партитур |
title_full_unstemmed |
Партесні концерти українських невідомих авторів xvii століття: аналіз фактури п’ятиголосих партитур |
title_sort |
партесні концерти українських невідомих авторів xvii століття: аналіз фактури п’ятиголосих партитур |
publisher |
Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології iм. М.Т. Рильського НАН України |
publishDate |
2010 |
topic_facet |
Історія |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/27533 |
citation_txt |
Партесні концерти українських невідомих авторів xvii століття: аналіз фактури п’ятиголосих партитур / Н. Супрун-Яремко // Студії мистецтвознавчі. — К.: ІМФЕ НАН України, 2010. — № 1(29). — С. 7-14. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. |
series |
Студії мистецтвознавчі |
work_keys_str_mv |
AT suprunâremkon partesníkoncertiukraínsʹkihnevídomihavtorívxviistolíttâanalízfakturipâtigolosihpartitur |
first_indexed |
2023-10-18T17:24:08Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:24:08Z |
_version_ |
1796141443960537088 |