Поэтические принципы в повествовательной структуре «Миргорода»
У статті категорія оповіді розглядається як важливий структурний елемент художнього твору, який забезпечує єдність історії та нарації, взаємозв’язок розповіді про події та події самої розповіді. Основна функція метафоричних і метонімічних поетичних принципів у зображеному світі «Миргорода» бачиться...
Збережено в:
Дата: | 2008 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Russian |
Опубліковано: |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
2008
|
Назва видання: | Гоголезнавчі студії |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/27841 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Поэтические принципы в повествовательной структуре «Миргорода» / И.А. Поплавская // Гоголезнавчі студії. — Ніжин, 2008. — Вип. 17. — С. 42-54. — Бібліогр.: 16 назв. — рос. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | У статті категорія оповіді розглядається як важливий структурний елемент художнього твору, який забезпечує єдність історії та нарації, взаємозв’язок розповіді про події та події самої розповіді. Основна функція метафоричних і метонімічних поетичних принципів у зображеному світі «Миргорода» бачиться у формуванні особливої «вертикалі сенсів», прихованого авторського підтексту, в якому важливу світомоделюючу роль відіграють образи дому і храму, мотив луни, паралелізм окремих сюжетних ситуацій. Поетичні принципи в оповіданому світі збірника Гоголя забезпечують естетичну єдність автора, героя і читача; також розкривається своєрідність використання письменником жанрово-комунікативних стратегій міфологічної оповіді, притчі, анекдоту і життєпису. |
---|