О роли живописных и звуковых деталей в поэме Гоголя «Мертвые души»

Деталізація зображуваного розглядається в статті як одна із характерних особливостей стилю письменника. Автор зосереджує увагу на звукових і кольорових деталях гоголівської поеми «Мертві душі» та на їх функціях у тексті твору, простежує майстерність Гоголя у використанні звукопису та колористики. На...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
Дата:2009
Автор: Мацапура, В.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України 2009
Назва видання:Гоголезнавчі студії
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/27872
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:О роли живописных и звуковых деталей в поэме Гоголя «Мертвые души» / В. Мацапура // Гоголезнавчі студії. — Ніжин, 2009. — Вип. 18. — С. 164-171. — Бібліогр.: 3 назв. — рос.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-27872
record_format dspace
spelling irk-123456789-278722011-10-23T12:11:17Z О роли живописных и звуковых деталей в поэме Гоголя «Мертвые души» Мацапура, В. Доповіді, статті і дослідження Деталізація зображуваного розглядається в статті як одна із характерних особливостей стилю письменника. Автор зосереджує увагу на звукових і кольорових деталях гоголівської поеми «Мертві душі» та на їх функціях у тексті твору, простежує майстерність Гоголя у використанні звукопису та колористики. На прикладі першого тому «Мертвих душ» ілюструється тенденція до переважання білих, чорних і сірих відтінків, до змішання різних звуків і фарб. Серед функцій звукових і живописних деталей виокремлюються функції характерристики персонажів, конкретизації часу і місця дії, створення фону, на якому вона відбувається. Детализация изображаемого рассматривается в статье как одна из характерных особенностей стиля писателя. Автор сосредотачивает внимание на звуковых и колористических деталях в гоголевской поэме «Мертвые души», а также на их функциях в тексте произведения, анализирует мастерство Гоголя в использовании звукописи и колористики. На примере первого тома «Мертвых душ» иллюстрируется тенденция к преобладанию белых, чёрных и серых оттенков, к смешению разных звуков и красок. Среди функций звуковых и живописных деталей выделяются функции характеритики персонажей, конкретикации времени и места действия, создания фона, на котором оно происходит. The detailing of the depicted is viewed in the article as one of the characteristic features of the author’s style. The author pays her attention to sound and color details and their functions in Gogol’s work «the Dead Souls» and dwells on Gogol’s skillful usage of sounds and colors. The tendency to prevalence of white, black, and grey shadows, to the mixing of different sounds and colors is illustrated on the basis of the first volume of «The Dead Souls». Among the functions of sound and picturesque details the author points out the functions of character drawing, concretization of time and place of the action, of creation of the background, against which the action takes place. 2009 Article О роли живописных и звуковых деталей в поэме Гоголя «Мертвые души» / В. Мацапура // Гоголезнавчі студії. — Ніжин, 2009. — Вип. 18. — С. 164-171. — Бібліогр.: 3 назв. — рос. XXXX-0080 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/27872 ru Гоголезнавчі студії Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Russian
topic Доповіді, статті і дослідження
Доповіді, статті і дослідження
spellingShingle Доповіді, статті і дослідження
Доповіді, статті і дослідження
Мацапура, В.
О роли живописных и звуковых деталей в поэме Гоголя «Мертвые души»
Гоголезнавчі студії
description Деталізація зображуваного розглядається в статті як одна із характерних особливостей стилю письменника. Автор зосереджує увагу на звукових і кольорових деталях гоголівської поеми «Мертві душі» та на їх функціях у тексті твору, простежує майстерність Гоголя у використанні звукопису та колористики. На прикладі першого тому «Мертвих душ» ілюструється тенденція до переважання білих, чорних і сірих відтінків, до змішання різних звуків і фарб. Серед функцій звукових і живописних деталей виокремлюються функції характерристики персонажів, конкретизації часу і місця дії, створення фону, на якому вона відбувається.
format Article
author Мацапура, В.
author_facet Мацапура, В.
author_sort Мацапура, В.
title О роли живописных и звуковых деталей в поэме Гоголя «Мертвые души»
title_short О роли живописных и звуковых деталей в поэме Гоголя «Мертвые души»
title_full О роли живописных и звуковых деталей в поэме Гоголя «Мертвые души»
title_fullStr О роли живописных и звуковых деталей в поэме Гоголя «Мертвые души»
title_full_unstemmed О роли живописных и звуковых деталей в поэме Гоголя «Мертвые души»
title_sort о роли живописных и звуковых деталей в поэме гоголя «мертвые души»
publisher Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
publishDate 2009
topic_facet Доповіді, статті і дослідження
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/27872
citation_txt О роли живописных и звуковых деталей в поэме Гоголя «Мертвые души» / В. Мацапура // Гоголезнавчі студії. — Ніжин, 2009. — Вип. 18. — С. 164-171. — Бібліогр.: 3 назв. — рос.
series Гоголезнавчі студії
work_keys_str_mv AT macapurav oroliživopisnyhizvukovyhdetalejvpoémegogolâmertvyeduši
first_indexed 2023-10-18T17:24:46Z
last_indexed 2023-10-18T17:24:46Z
_version_ 1796141471872581632