Вертикальные и горизонтальные маркетинговые схемы на рынке мясной продукции Украины: проблемы и перспективы

Розглядаються проблеми й перспективи формування вертикальних і горизонтальних маркетингових схем на ринку м'ясної продукції України. ----------

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут економіки промисловості НАН України
Дата:2006
Автор: Заремба, П.А.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2006
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2797
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Вертикальные и горизонтальные маркетинговые схемы на рынке мясной продукции Украины: проблемы и перспективы / П.А. Заремба // Економіка пром-сті. — 2006. — № 2. — С. 92-97. — Бібліогр.: 7 назв. — рос.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine