2025-02-23T09:24:39-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-2800%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T09:24:39-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-2800%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T09:24:39-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T09:24:39-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Можливості використання методології математичного аналізу в брендингу
Проаналізовано можливості використання математичних методів прийняття управлінських рішень у брендингу, визначено особливості та умови їх використання. ----------
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2006
|
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2800 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
irk-123456789-2800 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-28002009-03-02T12:00:53Z Можливості використання методології математичного аналізу в брендингу Кендюхов, О.В. НТП та організація виробництва Проаналізовано можливості використання математичних методів прийняття управлінських рішень у брендингу, визначено особливості та умови їх використання. ---------- Проанализированы возможности использования математических методов принятия управленческих решений в брендинге, определены особенности и условия их применения. ---------- The possibilities of using mathematical methods for administrative decisions making in branding are analysed, the features and conditions for their application are determined. ---------- 2006 Article Можливості використання методології математичного аналізу в брендингу / О.В. Кендюхов // Економіка пром-сті. — 2006. — № 2. — С. 115-123. — Бібліогр.: 10 назв. — укp. 1562-109Х http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2800 uk Інститут економіки промисловості НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
НТП та організація виробництва НТП та організація виробництва |
spellingShingle |
НТП та організація виробництва НТП та організація виробництва Кендюхов, О.В. Можливості використання методології математичного аналізу в брендингу |
description |
Проаналізовано можливості використання математичних методів прийняття управлінських рішень у брендингу, визначено особливості та умови їх використання.
---------- |
format |
Article |
author |
Кендюхов, О.В. |
author_facet |
Кендюхов, О.В. |
author_sort |
Кендюхов, О.В. |
title |
Можливості використання методології математичного аналізу в брендингу |
title_short |
Можливості використання методології математичного аналізу в брендингу |
title_full |
Можливості використання методології математичного аналізу в брендингу |
title_fullStr |
Можливості використання методології математичного аналізу в брендингу |
title_full_unstemmed |
Можливості використання методології математичного аналізу в брендингу |
title_sort |
можливості використання методології математичного аналізу в брендингу |
publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
publishDate |
2006 |
topic_facet |
НТП та організація виробництва |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2800 |
citation_txt |
Можливості використання методології математичного аналізу в брендингу / О.В. Кендюхов // Економіка пром-сті. — 2006. — № 2. — С. 115-123. — Бібліогр.: 10 назв. — укp. |
work_keys_str_mv |
AT kendûhovov možlivostívikoristannâmetodologíímatematičnogoanalízuvbrendingu |
first_indexed |
2023-03-24T08:25:58Z |
last_indexed |
2023-03-24T08:25:58Z |
_version_ |
1796139022026801152 |