Можливості використання методології математичного аналізу в брендингу

Проаналізовано можливості використання математичних методів прийняття управлінських рішень у брендингу, визначено особливості та умови їх використання. ----------

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2006
Автор: Кендюхов, О.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2006
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2800
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Можливості використання методології математичного аналізу в брендингу / О.В. Кендюхов // Економіка пром-сті. — 2006. — № 2. — С. 115-123. — Бібліогр.: 10 назв. — укp.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-2800
record_format dspace
spelling irk-123456789-28002009-03-02T12:00:53Z Можливості використання методології математичного аналізу в брендингу Кендюхов, О.В. НТП та організація виробництва Проаналізовано можливості використання математичних методів прийняття управлінських рішень у брендингу, визначено особливості та умови їх використання. ---------- Проанализированы возможности использования математических методов принятия управленческих решений в брендинге, определены особенности и условия их применения. ---------- The possibilities of using mathematical methods for administrative decisions making in branding are analysed, the features and conditions for their application are determined. ---------- 2006 Article Можливості використання методології математичного аналізу в брендингу / О.В. Кендюхов // Економіка пром-сті. — 2006. — № 2. — С. 115-123. — Бібліогр.: 10 назв. — укp. 1562-109Х http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2800 uk Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic НТП та організація виробництва
НТП та організація виробництва
spellingShingle НТП та організація виробництва
НТП та організація виробництва
Кендюхов, О.В.
Можливості використання методології математичного аналізу в брендингу
description Проаналізовано можливості використання математичних методів прийняття управлінських рішень у брендингу, визначено особливості та умови їх використання. ----------
format Article
author Кендюхов, О.В.
author_facet Кендюхов, О.В.
author_sort Кендюхов, О.В.
title Можливості використання методології математичного аналізу в брендингу
title_short Можливості використання методології математичного аналізу в брендингу
title_full Можливості використання методології математичного аналізу в брендингу
title_fullStr Можливості використання методології математичного аналізу в брендингу
title_full_unstemmed Можливості використання методології математичного аналізу в брендингу
title_sort можливості використання методології математичного аналізу в брендингу
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2006
topic_facet НТП та організація виробництва
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2800
citation_txt Можливості використання методології математичного аналізу в брендингу / О.В. Кендюхов // Економіка пром-сті. — 2006. — № 2. — С. 115-123. — Бібліогр.: 10 назв. — укp.
work_keys_str_mv AT kendûhovov možlivostívikoristannâmetodologíímatematičnogoanalízuvbrendingu
first_indexed 2023-03-24T08:25:58Z
last_indexed 2023-03-24T08:25:58Z
_version_ 1796139022026801152