Можливості використання методології математичного аналізу в брендингу
Проаналізовано можливості використання математичних методів прийняття управлінських рішень у брендингу, визначено особливості та умови їх використання. ----------
Збережено в:
Дата: | 2006 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2006
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2800 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Можливості використання методології математичного аналізу в брендингу / О.В. Кендюхов // Економіка пром-сті. — 2006. — № 2. — С. 115-123. — Бібліогр.: 10 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-2800 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-28002009-03-02T12:00:53Z Можливості використання методології математичного аналізу в брендингу Кендюхов, О.В. НТП та організація виробництва Проаналізовано можливості використання математичних методів прийняття управлінських рішень у брендингу, визначено особливості та умови їх використання. ---------- Проанализированы возможности использования математических методов принятия управленческих решений в брендинге, определены особенности и условия их применения. ---------- The possibilities of using mathematical methods for administrative decisions making in branding are analysed, the features and conditions for their application are determined. ---------- 2006 Article Можливості використання методології математичного аналізу в брендингу / О.В. Кендюхов // Економіка пром-сті. — 2006. — № 2. — С. 115-123. — Бібліогр.: 10 назв. — укp. 1562-109Х http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2800 uk Інститут економіки промисловості НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
НТП та організація виробництва НТП та організація виробництва |
spellingShingle |
НТП та організація виробництва НТП та організація виробництва Кендюхов, О.В. Можливості використання методології математичного аналізу в брендингу |
description |
Проаналізовано можливості використання математичних методів прийняття управлінських рішень у брендингу, визначено особливості та умови їх використання.
---------- |
format |
Article |
author |
Кендюхов, О.В. |
author_facet |
Кендюхов, О.В. |
author_sort |
Кендюхов, О.В. |
title |
Можливості використання методології математичного аналізу в брендингу |
title_short |
Можливості використання методології математичного аналізу в брендингу |
title_full |
Можливості використання методології математичного аналізу в брендингу |
title_fullStr |
Можливості використання методології математичного аналізу в брендингу |
title_full_unstemmed |
Можливості використання методології математичного аналізу в брендингу |
title_sort |
можливості використання методології математичного аналізу в брендингу |
publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
publishDate |
2006 |
topic_facet |
НТП та організація виробництва |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2800 |
citation_txt |
Можливості використання методології математичного аналізу в брендингу / О.В. Кендюхов // Економіка пром-сті. — 2006. — № 2. — С. 115-123. — Бібліогр.: 10 назв. — укp. |
work_keys_str_mv |
AT kendûhovov možlivostívikoristannâmetodologíímatematičnogoanalízuvbrendingu |
first_indexed |
2023-03-24T08:25:58Z |
last_indexed |
2023-03-24T08:25:58Z |
_version_ |
1796139022026801152 |