Можливості використання методології математичного аналізу в брендингу
Проаналізовано можливості використання математичних методів прийняття управлінських рішень у брендингу, визначено особливості та умови їх використання. ----------
Збережено в:
Дата: | 2006 |
---|---|
Автор: | Кендюхов, О.В. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2006
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2800 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Можливості використання методології математичного аналізу в брендингу / О.В. Кендюхов // Економіка пром-сті. — 2006. — № 2. — С. 115-123. — Бібліогр.: 10 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Визначення та аналіз факторів, що впливають на ефективність маркетингової стратегії в брендингу
за авторством: Димитрова, С.М.
Опубліковано: (2006) -
Класифікація фінансового стану на основі методів багатомірного статистичного аналізу
за авторством: Єлісєєва, О.К., та інші
Опубліковано: (2006) -
Загальновиробничі витрати: моделювання поведінки витрат на основі кореляційно-регресійного аналізу
за авторством: Мокроусова, Т.О., та інші
Опубліковано: (2006) -
Модель управління у фармацевтичній компанії на основі стратегічного аналізу ситуацій
за авторством: Клунко, Н.С.
Опубліковано: (2011) -
Методичні підходи до управлінського обліку та аналізу ефективності інноваційної діяльності й інноваційної активності підприємств
за авторством: Єжакова, Н.В.
Опубліковано: (2011)