Паразитичний маркетинг як вид протизаконної діяльності

Паразитичний маркетинг, який не є юридичною категорією чи чітко обмеженою маркетинговою практикою, виник наприкінці 90-х років минулого століття. Автором стратегії паразитичного маркетингу великих спортивних подій вважається Джеррі Уелш (Jerry Welsh, президент корпорації Уелш Маркетинг Асоціації), я...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2009
Автор: Василенко, М.О.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Видавничий дім "Академперіодика" НАН України 2009
Назва видання:Наука та інновації
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/28071
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Паразитичний маркетинг як вид протизаконної діяльності / М.О. Василенко // Наука та інновації. — 2009. — Т. 5, № 6. — С. 77-80. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-28071
record_format dspace
spelling irk-123456789-280712011-10-28T12:10:27Z Паразитичний маркетинг як вид протизаконної діяльності Василенко, М.О. Правова охорона інтелектуальної власності Паразитичний маркетинг, який не є юридичною категорією чи чітко обмеженою маркетинговою практикою, виник наприкінці 90-х років минулого століття. Автором стратегії паразитичного маркетингу великих спортивних подій вважається Джеррі Уелш (Jerry Welsh, президент корпорації Уелш Маркетинг Асоціації), який назвав таку систему «амбуш-маркетингом». 2009 Article Паразитичний маркетинг як вид протизаконної діяльності / М.О. Василенко // Наука та інновації. — 2009. — Т. 5, № 6. — С. 77-80. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. 1815-2066 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/28071 uk Наука та інновації Видавничий дім "Академперіодика" НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Правова охорона інтелектуальної власності
Правова охорона інтелектуальної власності
spellingShingle Правова охорона інтелектуальної власності
Правова охорона інтелектуальної власності
Василенко, М.О.
Паразитичний маркетинг як вид протизаконної діяльності
Наука та інновації
description Паразитичний маркетинг, який не є юридичною категорією чи чітко обмеженою маркетинговою практикою, виник наприкінці 90-х років минулого століття. Автором стратегії паразитичного маркетингу великих спортивних подій вважається Джеррі Уелш (Jerry Welsh, президент корпорації Уелш Маркетинг Асоціації), який назвав таку систему «амбуш-маркетингом».
format Article
author Василенко, М.О.
author_facet Василенко, М.О.
author_sort Василенко, М.О.
title Паразитичний маркетинг як вид протизаконної діяльності
title_short Паразитичний маркетинг як вид протизаконної діяльності
title_full Паразитичний маркетинг як вид протизаконної діяльності
title_fullStr Паразитичний маркетинг як вид протизаконної діяльності
title_full_unstemmed Паразитичний маркетинг як вид протизаконної діяльності
title_sort паразитичний маркетинг як вид протизаконної діяльності
publisher Видавничий дім "Академперіодика" НАН України
publishDate 2009
topic_facet Правова охорона інтелектуальної власності
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/28071
citation_txt Паразитичний маркетинг як вид протизаконної діяльності / М.О. Василенко // Наука та інновації. — 2009. — Т. 5, № 6. — С. 77-80. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.
series Наука та інновації
work_keys_str_mv AT vasilenkomo parazitičnijmarketingâkvidprotizakonnoídíâlʹností
first_indexed 2023-10-18T17:25:13Z
last_indexed 2023-10-18T17:25:13Z
_version_ 1796141491254460416