Паразитичний маркетинг як вид протизаконної діяльності
Паразитичний маркетинг, який не є юридичною категорією чи чітко обмеженою маркетинговою практикою, виник наприкінці 90-х років минулого століття. Автором стратегії паразитичного маркетингу великих спортивних подій вважається Джеррі Уелш (Jerry Welsh, президент корпорації Уелш Маркетинг Асоціації), я...
Збережено в:
Дата: | 2009 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Видавничий дім "Академперіодика" НАН України
2009
|
Назва видання: | Наука та інновації |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/28071 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Паразитичний маркетинг як вид протизаконної діяльності / М.О. Василенко // Наука та інновації. — 2009. — Т. 5, № 6. — С. 77-80. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-28071 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-280712011-10-28T12:10:27Z Паразитичний маркетинг як вид протизаконної діяльності Василенко, М.О. Правова охорона інтелектуальної власності Паразитичний маркетинг, який не є юридичною категорією чи чітко обмеженою маркетинговою практикою, виник наприкінці 90-х років минулого століття. Автором стратегії паразитичного маркетингу великих спортивних подій вважається Джеррі Уелш (Jerry Welsh, президент корпорації Уелш Маркетинг Асоціації), який назвав таку систему «амбуш-маркетингом». 2009 Article Паразитичний маркетинг як вид протизаконної діяльності / М.О. Василенко // Наука та інновації. — 2009. — Т. 5, № 6. — С. 77-80. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. 1815-2066 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/28071 uk Наука та інновації Видавничий дім "Академперіодика" НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Правова охорона інтелектуальної власності Правова охорона інтелектуальної власності |
spellingShingle |
Правова охорона інтелектуальної власності Правова охорона інтелектуальної власності Василенко, М.О. Паразитичний маркетинг як вид протизаконної діяльності Наука та інновації |
description |
Паразитичний маркетинг, який не є юридичною категорією чи чітко обмеженою маркетинговою практикою, виник наприкінці 90-х років минулого століття. Автором стратегії паразитичного маркетингу великих спортивних подій вважається Джеррі Уелш (Jerry Welsh, президент корпорації Уелш Маркетинг Асоціації), який назвав таку систему «амбуш-маркетингом». |
format |
Article |
author |
Василенко, М.О. |
author_facet |
Василенко, М.О. |
author_sort |
Василенко, М.О. |
title |
Паразитичний маркетинг як вид протизаконної діяльності |
title_short |
Паразитичний маркетинг як вид протизаконної діяльності |
title_full |
Паразитичний маркетинг як вид протизаконної діяльності |
title_fullStr |
Паразитичний маркетинг як вид протизаконної діяльності |
title_full_unstemmed |
Паразитичний маркетинг як вид протизаконної діяльності |
title_sort |
паразитичний маркетинг як вид протизаконної діяльності |
publisher |
Видавничий дім "Академперіодика" НАН України |
publishDate |
2009 |
topic_facet |
Правова охорона інтелектуальної власності |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/28071 |
citation_txt |
Паразитичний маркетинг як вид протизаконної діяльності / М.О. Василенко // Наука та інновації. — 2009. — Т. 5, № 6. — С. 77-80. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
series |
Наука та інновації |
work_keys_str_mv |
AT vasilenkomo parazitičnijmarketingâkvidprotizakonnoídíâlʹností |
first_indexed |
2023-10-18T17:25:13Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:25:13Z |
_version_ |
1796141491254460416 |