Паразитичний маркетинг як вид протизаконної діяльності
Паразитичний маркетинг, який не є юридичною категорією чи чітко обмеженою маркетинговою практикою, виник наприкінці 90-х років минулого століття. Автором стратегії паразитичного маркетингу великих спортивних подій вважається Джеррі Уелш (Jerry Welsh, президент корпорації Уелш Маркетинг Асоціації), я...
Збережено в:
Дата: | 2009 |
---|---|
Автор: | Василенко, М.О. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Видавничий дім "Академперіодика" НАН України
2009
|
Назва видання: | Наука та інновації |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/28071 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Паразитичний маркетинг як вид протизаконної діяльності / М.О. Василенко // Наука та інновації. — 2009. — Т. 5, № 6. — С. 77-80. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Нормативно-правове забезпечення економічного регулювання діяльності деяких патентних відомств
за авторством: Саверченко, О.О., та інші
Опубліковано: (2011) -
Державна реєстрація прав на результати науково-технічної діяльності.
за авторством: Красовська, А.Г., та інші
Опубліковано: (2007) -
Інформаційне забезпечення діяльності у сфері інтелектуальної власності.
за авторством: Дмитришин, В.С.
Опубліковано: (2007) -
Роль і місце Науково-технічної ради в діяльності ДП "Укрпатент"
за авторством: Лало, В.М.
Опубліковано: (2008) -
Український інститут промислової власності – 10 років діяльності. Наші досягнення та перспективи
за авторством: Жарінова, А.Г.
Опубліковано: (2010)