Развитие экологического маркетинга в решении проблем старопромышленного региона

Розглянуто специфіку екологічної стійкості старопромислового регіону як чинника якості життя. Визначено цілі екологічного маркетингу в умовах великого промислового міста. ----------...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2008
Автори: Дубницкий, В.И., Ищенко, А.А., Тимарцев, А.Ю.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2008
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2830
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Развитие экологического маркетинга в решении проблем старопромышленного региона / В.И. Дубницкий, А.А. Ищенко, А.Ю. Тимарцев // Економіка пром-сті. — 2008. — № 4. — С. 182-188. — Бібліогр.: 4 назв. — рос.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine