Развитие экологического маркетинга в решении проблем старопромышленного региона
Розглянуто специфіку екологічної стійкості старопромислового регіону як чинника якості життя. Визначено цілі екологічного маркетингу в умовах великого промислового міста. ----------...
Збережено в:
Дата: | 2008 |
---|---|
Автори: | Дубницкий, В.И., Ищенко, А.А., Тимарцев, А.Ю. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Russian |
Опубліковано: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2008
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2830 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Развитие экологического маркетинга в решении проблем старопромышленного региона / В.И. Дубницкий, А.А. Ищенко, А.Ю. Тимарцев // Економіка пром-сті. — 2008. — № 4. — С. 182-188. — Бібліогр.: 4 назв. — рос. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Оценка экономической эффективности экологического менеджмента предприятия
за авторством: Александров, И.А., та інші
Опубліковано: (2010) -
Влияние глобализации на развитие рекриационной сферы
за авторством: Саломатина, Л.Н., та інші
Опубліковано: (2007) -
Оценка проблем и направления развития туристической сферы г.Донецка
за авторством: Снеговая, Е.Ю.
Опубліковано: (2007) -
Стратегічні напрями адаптації лісового сектору економіки України до наслідків впливу світової фінансово-економічної кризи
за авторством: Дейнека, А.М.
Опубліковано: (2009) -
Особенности предпринимательской деятельности в рекреационной сфере
за авторством: Амоша, А.И., та інші
Опубліковано: (2008)