Маркетинг рекреаційних територій як системна складова територіального маркетингу

Досліджено зв’язок територіального маркетингу з маркетингом рекреаційно-туристичних територій, обґрунтовано необхідність створення відповідної системи маркетингу на державному, регіональному, місцевому рівнях, а також на рівні підприємств....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут економіко-правових досліджень НАН України
Дата:2011
Автор: Кратінов, Р.О.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіко-правових досліджень НАН України 2011
Назва видання:Вісник Інституту економіко-правових досліджень НАН України
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/28516
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Маркетинг рекреаційних територій як системна складова територіального маркетингу / Р.О. Кратінов // Вісник Інституту економіко-правових досліджень НАН України. — 2011. — № 1(2). — С. 38-41. — Бібліогр.: 11 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-28516
record_format dspace
spelling irk-123456789-285162011-11-14T12:11:38Z Маркетинг рекреаційних територій як системна складова територіального маркетингу Кратінов, Р.О. Соціально-економічні проблеми регіонального розвитку Досліджено зв’язок територіального маркетингу з маркетингом рекреаційно-туристичних територій, обґрунтовано необхідність створення відповідної системи маркетингу на державному, регіональному, місцевому рівнях, а також на рівні підприємств. Исследована связь территориального маркетинга с маркетингом рекреационных территорий, обоснована необходимость создания соответствующей системы маркетинга на государственном, региональном, местном уровне и на уровне предприятий. The paper examines the relationship between the territorial marketing and marketing of recreational and tourist territories and proves the necessity of creating the proper marketing system at state, regional, local levels and at the level of enterprises. 2011 Article Маркетинг рекреаційних територій як системна складова територіального маркетингу / Р.О. Кратінов // Вісник Інституту економіко-правових досліджень НАН України. — 2011. — № 1(2). — С. 38-41. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. 2223-6651 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/28516 338.484 uk Вісник Інституту економіко-правових досліджень НАН України Інститут економіко-правових досліджень НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Соціально-економічні проблеми регіонального розвитку
Соціально-економічні проблеми регіонального розвитку
spellingShingle Соціально-економічні проблеми регіонального розвитку
Соціально-економічні проблеми регіонального розвитку
Кратінов, Р.О.
Маркетинг рекреаційних територій як системна складова територіального маркетингу
Вісник Інституту економіко-правових досліджень НАН України
description Досліджено зв’язок територіального маркетингу з маркетингом рекреаційно-туристичних територій, обґрунтовано необхідність створення відповідної системи маркетингу на державному, регіональному, місцевому рівнях, а також на рівні підприємств.
format Article
author Кратінов, Р.О.
author_facet Кратінов, Р.О.
author_sort Кратінов, Р.О.
title Маркетинг рекреаційних територій як системна складова територіального маркетингу
title_short Маркетинг рекреаційних територій як системна складова територіального маркетингу
title_full Маркетинг рекреаційних територій як системна складова територіального маркетингу
title_fullStr Маркетинг рекреаційних територій як системна складова територіального маркетингу
title_full_unstemmed Маркетинг рекреаційних територій як системна складова територіального маркетингу
title_sort маркетинг рекреаційних територій як системна складова територіального маркетингу
publisher Інститут економіко-правових досліджень НАН України
publishDate 2011
topic_facet Соціально-економічні проблеми регіонального розвитку
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/28516
citation_txt Маркетинг рекреаційних територій як системна складова територіального маркетингу / Р.О. Кратінов // Вісник Інституту економіко-правових досліджень НАН України. — 2011. — № 1(2). — С. 38-41. — Бібліогр.: 11 назв. — укр.
series Вісник Інституту економіко-правових досліджень НАН України
work_keys_str_mv AT kratínovro marketingrekreacíjnihteritoríjâksistemnaskladovateritoríalʹnogomarketingu
first_indexed 2023-10-18T17:26:14Z
last_indexed 2023-10-18T17:26:14Z
_version_ 1796141537000685568