2025-02-22T09:35:38-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-28516%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T09:35:38-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-28516%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T09:35:38-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-22T09:35:38-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Маркетинг рекреаційних територій як системна складова територіального маркетингу
Досліджено зв’язок територіального маркетингу з маркетингом рекреаційно-туристичних територій, обґрунтовано необхідність створення відповідної системи маркетингу на державному, регіональному, місцевому рівнях, а також на рівні підприємств....
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Інститут економіко-правових досліджень НАН України
2011
|
Series: | Вісник Інституту економіко-правових досліджень НАН України |
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/28516 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
irk-123456789-28516 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-285162011-11-14T12:11:38Z Маркетинг рекреаційних територій як системна складова територіального маркетингу Кратінов, Р.О. Соціально-економічні проблеми регіонального розвитку Досліджено зв’язок територіального маркетингу з маркетингом рекреаційно-туристичних територій, обґрунтовано необхідність створення відповідної системи маркетингу на державному, регіональному, місцевому рівнях, а також на рівні підприємств. Исследована связь территориального маркетинга с маркетингом рекреационных территорий, обоснована необходимость создания соответствующей системы маркетинга на государственном, региональном, местном уровне и на уровне предприятий. The paper examines the relationship between the territorial marketing and marketing of recreational and tourist territories and proves the necessity of creating the proper marketing system at state, regional, local levels and at the level of enterprises. 2011 Article Маркетинг рекреаційних територій як системна складова територіального маркетингу / Р.О. Кратінов // Вісник Інституту економіко-правових досліджень НАН України. — 2011. — № 1(2). — С. 38-41. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. 2223-6651 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/28516 338.484 uk Вісник Інституту економіко-правових досліджень НАН України Інститут економіко-правових досліджень НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Соціально-економічні проблеми регіонального розвитку Соціально-економічні проблеми регіонального розвитку |
spellingShingle |
Соціально-економічні проблеми регіонального розвитку Соціально-економічні проблеми регіонального розвитку Кратінов, Р.О. Маркетинг рекреаційних територій як системна складова територіального маркетингу Вісник Інституту економіко-правових досліджень НАН України |
description |
Досліджено зв’язок територіального маркетингу з маркетингом рекреаційно-туристичних територій, обґрунтовано необхідність створення відповідної системи маркетингу на державному, регіональному, місцевому рівнях, а також на рівні підприємств. |
format |
Article |
author |
Кратінов, Р.О. |
author_facet |
Кратінов, Р.О. |
author_sort |
Кратінов, Р.О. |
title |
Маркетинг рекреаційних територій як системна складова територіального маркетингу |
title_short |
Маркетинг рекреаційних територій як системна складова територіального маркетингу |
title_full |
Маркетинг рекреаційних територій як системна складова територіального маркетингу |
title_fullStr |
Маркетинг рекреаційних територій як системна складова територіального маркетингу |
title_full_unstemmed |
Маркетинг рекреаційних територій як системна складова територіального маркетингу |
title_sort |
маркетинг рекреаційних територій як системна складова територіального маркетингу |
publisher |
Інститут економіко-правових досліджень НАН України |
publishDate |
2011 |
topic_facet |
Соціально-економічні проблеми регіонального розвитку |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/28516 |
citation_txt |
Маркетинг рекреаційних територій як системна складова територіального маркетингу / Р.О. Кратінов // Вісник Інституту економіко-правових досліджень НАН України. — 2011. — № 1(2). — С. 38-41. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. |
series |
Вісник Інституту економіко-правових досліджень НАН України |
work_keys_str_mv |
AT kratínovro marketingrekreacíjnihteritoríjâksistemnaskladovateritoríalʹnogomarketingu |
first_indexed |
2023-10-18T17:26:14Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:26:14Z |
_version_ |
1796141537000685568 |