Маркетинг рекреаційних територій як системна складова територіального маркетингу

Досліджено зв’язок територіального маркетингу з маркетингом рекреаційно-туристичних територій, обґрунтовано необхідність створення відповідної системи маркетингу на державному, регіональному, місцевому рівнях, а також на рівні підприємств....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут економіко-правових досліджень НАН України
Дата:2011
Автор: Кратінов, Р.О.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіко-правових досліджень НАН України 2011
Назва видання:Вісник Інституту економіко-правових досліджень НАН України
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/28516
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Маркетинг рекреаційних територій як системна складова територіального маркетингу / Р.О. Кратінов // Вісник Інституту економіко-правових досліджень НАН України. — 2011. — № 1(2). — С. 38-41. — Бібліогр.: 11 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine