2025-02-22T09:59:37-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-28516%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T09:59:37-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-28516%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T09:59:37-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-22T09:59:37-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response

Маркетинг рекреаційних територій як системна складова територіального маркетингу

Досліджено зв’язок територіального маркетингу з маркетингом рекреаційно-туристичних територій, обґрунтовано необхідність створення відповідної системи маркетингу на державному, регіональному, місцевому рівнях, а також на рівні підприємств....

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Кратінов, Р.О.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Інститут економіко-правових досліджень НАН України 2011
Series:Вісник Інституту економіко-правових досліджень НАН України
Subjects:
Online Access:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/28516
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!