Маркетинг рекреаційних територій як системна складова територіального маркетингу
Досліджено зв’язок територіального маркетингу з маркетингом рекреаційно-туристичних територій, обґрунтовано необхідність створення відповідної системи маркетингу на державному, регіональному, місцевому рівнях, а також на рівні підприємств....
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | Кратінов, Р.О. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіко-правових досліджень НАН України
2011
|
Назва видання: | Вісник Інституту економіко-правових досліджень НАН України |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/28516 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Маркетинг рекреаційних територій як системна складова територіального маркетингу / Р.О. Кратінов // Вісник Інституту економіко-правових досліджень НАН України. — 2011. — № 1(2). — С. 38-41. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Ринковий механізм регіонального управління
за авторством: Шелегеда, Б.Г., та інші
Опубліковано: (2009) -
Стійке функціонування як передумова соціально-економічного розвитку територіальних економічних систем
за авторством: Світлична, Ю.В.
Опубліковано: (2011) -
Пространственные особенности межрегиональных измерений структурных изменений в экономическом развитии
за авторством: Василенко, В.Н.
Опубліковано: (2011) -
Вибір бюджетоутворюючих галузей для побудови моделі економіки регіону
за авторством: Козоріз, М.А., та інші
Опубліковано: (2011) -
Формування стратегії розвитку економіки регіону
за авторством: Тісунова, В.М.
Опубліковано: (2011)