2025-02-22T10:05:32-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-28516%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T10:05:32-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-28516%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T10:05:32-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-22T10:05:32-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Маркетинг рекреаційних територій як системна складова територіального маркетингу
Досліджено зв’язок територіального маркетингу з маркетингом рекреаційно-туристичних територій, обґрунтовано необхідність створення відповідної системи маркетингу на державному, регіональному, місцевому рівнях, а також на рівні підприємств....
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Інститут економіко-правових досліджень НАН України
2011
|
Series: | Вісник Інституту економіко-правових досліджень НАН України |
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/28516 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Be the first to leave a comment!