Внутрішній ринок: концептуалізація поняття
У статті розкрито сутність і значення внутрішнього ринку України. Систематизовано й узагальнено науково методичні підходи до визначення внутрішнього ринку. Доведено необхідність забезпечення конкурентоспроможності продукції на внутрішньому ринку України. Проаналізовано нормативно правове законодав...
Збережено в:
Видавець: | Інститут економіко-правових досліджень НАН України |
---|---|
Дата: | 2011 |
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут економіко-правових досліджень НАН України
2011
|
Назва видання: | Вісник Інституту економіко-правових досліджень НАН України |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/28518 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Внутрішній ринок: концептуалізація поняття / І.З. Сторонянська, Н.М. Попадинець // Вісник Інституту економіко-правових досліджень НАН України. — 2011. — № 1(2). — С. 46-51. — Бібліогр.: 19 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | У статті розкрито сутність і значення внутрішнього ринку України. Систематизовано й узагальнено науково
методичні підходи до визначення внутрішнього ринку. Доведено необхідність забезпечення конкурентоспроможності продукції на внутрішньому ринку України. Проаналізовано нормативно
правове законодавство у сфері функціонування внутрішнього ринку України. |
---|