"Нове виховання" у школі в Німецькій імперії (1871 - 1914 рр.)

У статті розглядається один з підходів новаторської педагогіки кінця ХІХ – початку ХХ ст. в Німеччині, який отримав назву «нове виховання». Найбільш відомими «школами нового типу» стали сільсько-виховні будинки Г. Літца та «Вільна шкільна громада Віккерсдорф» Г. Вінекена. Авторка акцентує увагу на...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2008
Автор: Зарічук, О.Л.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України 2008
Назва видання:Наука. Релігія. Суспільство
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/29444
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:"Нове виховання" у школі в Німецькій імперії (1871 - 1914 рр.) / О.Л. Зарічук // Наука. Релігія. Суспільство. — 2008. — № 2. — С. 39-43. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-29444
record_format dspace
spelling irk-123456789-294442011-12-14T12:11:53Z "Нове виховання" у школі в Німецькій імперії (1871 - 1914 рр.) Зарічук, О.Л. Історія У статті розглядається один з підходів новаторської педагогіки кінця ХІХ – початку ХХ ст. в Німеччині, який отримав назву «нове виховання». Найбільш відомими «школами нового типу» стали сільсько-виховні будинки Г. Літца та «Вільна шкільна громада Віккерсдорф» Г. Вінекена. Авторка акцентує увагу на нових засобах виховання та формах організації діяльності учнів, що використовувалися педагогами-новаторами, таких як виховання через «товариства» або «родини», впровадження самоврядування, використання праці у майстернях, фізичне та культурне виховання, а також формування особистості, яка б змогла у майбутньому вплинути на долю держави. В статье рассматривается один из видов новаторской педагогики конца ХІХ – начала ХХ вв. в Германии, который получил название «новое воспитание». Самыми известными «школами нового типа» стали сельско-воспитательные дома Г. Литца и «Свободная школьная община Виккерсдорф» Г. Винекена. Автор акцентирует внимание на новых способах воспитания и формах организации ученической деятельности, которые применялись педагогами-новаторами, таких как воспитание в «товариществах» или «семьях», введение самоуправления, использование труда, физическое и культурное воспитание, а также формирование личности, которая смогла бы в будущем повлиять на судьбу государства. In the article we can read about a kind of innovation in pedagogics at the end of the 19 th and beginning of the 20 th century in Germany which was called «new education». G. Lits «rural well-bred schools» and G. Vinekin «Free school of Wickersdorff» became the most famous school of new type. The author pay attention to the new forms of education and organizing of pupil’s activity whith were used by innovator-teachers as their education in «companies» or «families», introduction of self-managing, using of labour, physical and cultural education and also a formation of a person, who would influence the desting of a state. 2008 Article "Нове виховання" у школі в Німецькій імперії (1871 - 1914 рр.) / О.Л. Зарічук // Наука. Релігія. Суспільство. — 2008. — № 2. — С. 39-43. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. 1728-3671 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/29444 94(430):371.4«1871-1914» uk Наука. Релігія. Суспільство Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Історія
Історія
spellingShingle Історія
Історія
Зарічук, О.Л.
"Нове виховання" у школі в Німецькій імперії (1871 - 1914 рр.)
Наука. Релігія. Суспільство
description У статті розглядається один з підходів новаторської педагогіки кінця ХІХ – початку ХХ ст. в Німеччині, який отримав назву «нове виховання». Найбільш відомими «школами нового типу» стали сільсько-виховні будинки Г. Літца та «Вільна шкільна громада Віккерсдорф» Г. Вінекена. Авторка акцентує увагу на нових засобах виховання та формах організації діяльності учнів, що використовувалися педагогами-новаторами, таких як виховання через «товариства» або «родини», впровадження самоврядування, використання праці у майстернях, фізичне та культурне виховання, а також формування особистості, яка б змогла у майбутньому вплинути на долю держави.
format Article
author Зарічук, О.Л.
author_facet Зарічук, О.Л.
author_sort Зарічук, О.Л.
title "Нове виховання" у школі в Німецькій імперії (1871 - 1914 рр.)
title_short "Нове виховання" у школі в Німецькій імперії (1871 - 1914 рр.)
title_full "Нове виховання" у школі в Німецькій імперії (1871 - 1914 рр.)
title_fullStr "Нове виховання" у школі в Німецькій імперії (1871 - 1914 рр.)
title_full_unstemmed "Нове виховання" у школі в Німецькій імперії (1871 - 1914 рр.)
title_sort "нове виховання" у школі в німецькій імперії (1871 - 1914 рр.)
publisher Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
publishDate 2008
topic_facet Історія
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/29444
citation_txt "Нове виховання" у школі в Німецькій імперії (1871 - 1914 рр.) / О.Л. Зарічук // Наука. Релігія. Суспільство. — 2008. — № 2. — С. 39-43. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.
series Наука. Релігія. Суспільство
work_keys_str_mv AT zaríčukol novevihovannâuškolívnímecʹkíjímperíí18711914rr
first_indexed 2023-10-18T17:28:16Z
last_indexed 2023-10-18T17:28:16Z
_version_ 1796141628551856128