Оцінка позиціонування підприємств на автомобільному ринку

Розглянуто переваги і недоліки різних підходів до оцінки позиціонування підприємств на автомобільному ринку. На основі виконаного аналізу запропоновано для оцінки позицій підприємств та його продукції адаптовану систему CAMEL, яка передбачає рейтингування. Для одержання рейтингової оцінки використа...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2006
Автор: Веримейчик, О.Ф.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2006
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2945
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Оцінка позиціонування підприємств на автомобільному ринку / О.Ф. Веримейчик // Економіка пром-сті. — 2006. — № 3. — С. 180-185. — Бібліогр.: 5 назв. — укp.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-2945
record_format dspace
spelling irk-123456789-29452009-05-25T12:00:38Z Оцінка позиціонування підприємств на автомобільному ринку Веримейчик, О.Ф. Економічні аспекти промислового виробництва Розглянуто переваги і недоліки різних підходів до оцінки позиціонування підприємств на автомобільному ринку. На основі виконаного аналізу запропоновано для оцінки позицій підприємств та його продукції адаптовану систему CAMEL, яка передбачає рейтингування. Для одержання рейтингової оцінки використано гнучкий обчислювальний алгоритм, який реалізує можливості математичної моделі порівняльної оцінки виробничо-господарської діяльності підприємства і має широку апробацію на практиці. ---------- Рассмотрены преимущества и недостатки разных подходов к оценке позиционирования предприятий на автомобильном рынке. На основе выполненного анализа предложена для оценки позиций предприятий и его продукции адаптированная система CAMEL, которая предусматривает рейтингование. Для получения рейтинговой оценки используется гибкий вычислительный алгоритм, который реализуевозможности математической модели сравнительной оценки производственно-хозяйственной деятельности предприятия и имеет широкую апробацию на практике. ---------- Advantages and drawbacks of different approaches to estimation of enterprises positioninon the car market are considered. On the basis of conducted analysis, the adapted system CAMEL to estimate the enterprises position and their products is offered that provides for rating. To obtain the rating estimation, a flexible calculating algorithm is used that realizes possibilities of a mathematical model as for a comparative estimation of the enterprise’s production-economic activity, it is widely approved in practice. --------- 2006 Article Оцінка позиціонування підприємств на автомобільному ринку / О.Ф. Веримейчик // Економіка пром-сті. — 2006. — № 3. — С. 180-185. — Бібліогр.: 5 назв. — укp. 1562-109Х http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2945 uk Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Економічні аспекти промислового виробництва
Економічні аспекти промислового виробництва
spellingShingle Економічні аспекти промислового виробництва
Економічні аспекти промислового виробництва
Веримейчик, О.Ф.
Оцінка позиціонування підприємств на автомобільному ринку
description Розглянуто переваги і недоліки різних підходів до оцінки позиціонування підприємств на автомобільному ринку. На основі виконаного аналізу запропоновано для оцінки позицій підприємств та його продукції адаптовану систему CAMEL, яка передбачає рейтингування. Для одержання рейтингової оцінки використано гнучкий обчислювальний алгоритм, який реалізує можливості математичної моделі порівняльної оцінки виробничо-господарської діяльності підприємства і має широку апробацію на практиці. ----------
format Article
author Веримейчик, О.Ф.
author_facet Веримейчик, О.Ф.
author_sort Веримейчик, О.Ф.
title Оцінка позиціонування підприємств на автомобільному ринку
title_short Оцінка позиціонування підприємств на автомобільному ринку
title_full Оцінка позиціонування підприємств на автомобільному ринку
title_fullStr Оцінка позиціонування підприємств на автомобільному ринку
title_full_unstemmed Оцінка позиціонування підприємств на автомобільному ринку
title_sort оцінка позиціонування підприємств на автомобільному ринку
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2006
topic_facet Економічні аспекти промислового виробництва
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2945
citation_txt Оцінка позиціонування підприємств на автомобільному ринку / О.Ф. Веримейчик // Економіка пром-сті. — 2006. — № 3. — С. 180-185. — Бібліогр.: 5 назв. — укp.
work_keys_str_mv AT verimejčikof ocínkapozicíonuvannâpídpriêmstvnaavtomobílʹnomurinku
first_indexed 2023-03-24T08:26:20Z
last_indexed 2023-03-24T08:26:20Z
_version_ 1796139032833425408