Фундаменталізація математичної підготовки майбутніх фахівців: методологічний та морально-етичний компоненти
Математична підготовка студентів розглянута в ракурсі її впливу на формування ментальних та морально-психологічних якостей особистості. Відзначено, що фундаменталізація математичної підготовки сприяє перетворенню певної сукупності математичних знань у нову якість – в систему знань професійно- мат...
Збережено в:
Дата: | 2008 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
2008
|
Назва видання: | Наука. Релігія. Суспільство |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/29514 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Фундаменталізація математичної підготовки майбутніх фахівців: методологічний та морально-етичний компоненти / Г.Я. Дутка // Наука. Релігія. Суспільство. — 2008. — № 2. — С. 239-244. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Математична підготовка студентів розглянута в ракурсі її впливу на формування ментальних та
морально-психологічних якостей особистості. Відзначено, що фундаменталізація математичної підготовки
сприяє перетворенню певної сукупності математичних знань у нову якість – в систему знань професійно-
математичних, які включають як важливу складову інтелектуальну дисципліну, відповідальність, самостійне
мислення та професійну принциповість. Моральний аспект цього процесу виявляється в тому, що збільшення
інтелектуальних можливостей завжди тягне за собою проблему моральної регламентації використання
цих можливостей та відповідальність за наслідки. |
---|