Фундаменталізація математичної підготовки майбутніх фахівців: методологічний та морально-етичний компоненти
Математична підготовка студентів розглянута в ракурсі її впливу на формування ментальних та морально-психологічних якостей особистості. Відзначено, що фундаменталізація математичної підготовки сприяє перетворенню певної сукупності математичних знань у нову якість – в систему знань професійно- мат...
Збережено в:
Дата: | 2008 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
2008
|
Назва видання: | Наука. Релігія. Суспільство |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/29514 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Фундаменталізація математичної підготовки майбутніх фахівців: методологічний та морально-етичний компоненти / Г.Я. Дутка // Наука. Релігія. Суспільство. — 2008. — № 2. — С. 239-244. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-29514 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-295142011-12-15T12:14:25Z Фундаменталізація математичної підготовки майбутніх фахівців: методологічний та морально-етичний компоненти Дутка, Г.Я. Соціологія Математична підготовка студентів розглянута в ракурсі її впливу на формування ментальних та морально-психологічних якостей особистості. Відзначено, що фундаменталізація математичної підготовки сприяє перетворенню певної сукупності математичних знань у нову якість – в систему знань професійно- математичних, які включають як важливу складову інтелектуальну дисципліну, відповідальність, самостійне мислення та професійну принциповість. Моральний аспект цього процесу виявляється в тому, що збільшення інтелектуальних можливостей завжди тягне за собою проблему моральної регламентації використання цих можливостей та відповідальність за наслідки. Математическая подготовка студентов рассмотрена в ракурсе ее влияния на формирование ментальных и морально-психологических качеств личности. Отмечено, что фундаментализация математического образования содействует переходу определенной совокупности математических знаний в новое качество – в систему знаний профессионально-математических, которые включают как важную составляющую интеллектуальную дисциплину, ответственность, самостоятельное мышление и профессиональную принципиальность. Моральный аспект этого процесса проявляется в том, что увеличение интеллектуальных возможностей всегда влечет за собой проблему моральной регламентации использования этих возможностей и ответственность за последствия. The mathematical education of students is considered in foreshortening of its influence on forming of mental and moral-psychological qualities of personality. A moral aspect of mathematical education is shown up as the increase of intellectual possibilities, which always results in a problem of moral regulation and responsibility. 2008 Article Фундаменталізація математичної підготовки майбутніх фахівців: методологічний та морально-етичний компоненти / Г.Я. Дутка // Наука. Релігія. Суспільство. — 2008. — № 2. — С. 239-244. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. 1728-3671 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/29514 378.1 uk Наука. Релігія. Суспільство Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Соціологія Соціологія |
spellingShingle |
Соціологія Соціологія Дутка, Г.Я. Фундаменталізація математичної підготовки майбутніх фахівців: методологічний та морально-етичний компоненти Наука. Релігія. Суспільство |
description |
Математична підготовка студентів розглянута в ракурсі її впливу на формування ментальних та
морально-психологічних якостей особистості. Відзначено, що фундаменталізація математичної підготовки
сприяє перетворенню певної сукупності математичних знань у нову якість – в систему знань професійно-
математичних, які включають як важливу складову інтелектуальну дисципліну, відповідальність, самостійне
мислення та професійну принциповість. Моральний аспект цього процесу виявляється в тому, що збільшення
інтелектуальних можливостей завжди тягне за собою проблему моральної регламентації використання
цих можливостей та відповідальність за наслідки. |
format |
Article |
author |
Дутка, Г.Я. |
author_facet |
Дутка, Г.Я. |
author_sort |
Дутка, Г.Я. |
title |
Фундаменталізація математичної підготовки майбутніх фахівців: методологічний та морально-етичний компоненти |
title_short |
Фундаменталізація математичної підготовки майбутніх фахівців: методологічний та морально-етичний компоненти |
title_full |
Фундаменталізація математичної підготовки майбутніх фахівців: методологічний та морально-етичний компоненти |
title_fullStr |
Фундаменталізація математичної підготовки майбутніх фахівців: методологічний та морально-етичний компоненти |
title_full_unstemmed |
Фундаменталізація математичної підготовки майбутніх фахівців: методологічний та морально-етичний компоненти |
title_sort |
фундаменталізація математичної підготовки майбутніх фахівців: методологічний та морально-етичний компоненти |
publisher |
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України |
publishDate |
2008 |
topic_facet |
Соціологія |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/29514 |
citation_txt |
Фундаменталізація математичної підготовки майбутніх фахівців: методологічний та морально-етичний компоненти / Г.Я. Дутка // Наука. Релігія. Суспільство. — 2008. — № 2. — С. 239-244. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |
series |
Наука. Релігія. Суспільство |
work_keys_str_mv |
AT dutkagâ fundamentalízacíâmatematičnoípídgotovkimajbutníhfahívcívmetodologíčnijtamoralʹnoetičnijkomponenti |
first_indexed |
2023-10-18T17:28:26Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:28:26Z |
_version_ |
1796141635946414080 |