Фундаменталізація математичної підготовки майбутніх фахівців: методологічний та морально-етичний компоненти

Математична підготовка студентів розглянута в ракурсі її впливу на формування ментальних та морально-психологічних якостей особистості. Відзначено, що фундаменталізація математичної підготовки сприяє перетворенню певної сукупності математичних знань у нову якість – в систему знань професійно- мат...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2008
Автор: Дутка, Г.Я.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України 2008
Назва видання:Наука. Релігія. Суспільство
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/29514
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Фундаменталізація математичної підготовки майбутніх фахівців: методологічний та морально-етичний компоненти / Г.Я. Дутка // Наука. Релігія. Суспільство. — 2008. — № 2. — С. 239-244. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-29514
record_format dspace
spelling irk-123456789-295142011-12-15T12:14:25Z Фундаменталізація математичної підготовки майбутніх фахівців: методологічний та морально-етичний компоненти Дутка, Г.Я. Соціологія Математична підготовка студентів розглянута в ракурсі її впливу на формування ментальних та морально-психологічних якостей особистості. Відзначено, що фундаменталізація математичної підготовки сприяє перетворенню певної сукупності математичних знань у нову якість – в систему знань професійно- математичних, які включають як важливу складову інтелектуальну дисципліну, відповідальність, самостійне мислення та професійну принциповість. Моральний аспект цього процесу виявляється в тому, що збільшення інтелектуальних можливостей завжди тягне за собою проблему моральної регламентації використання цих можливостей та відповідальність за наслідки. Математическая подготовка студентов рассмотрена в ракурсе ее влияния на формирование ментальных и морально-психологических качеств личности. Отмечено, что фундаментализация математического образования содействует переходу определенной совокупности математических знаний в новое качество – в систему знаний профессионально-математических, которые включают как важную составляющую интеллектуальную дисциплину, ответственность, самостоятельное мышление и профессиональную принципиальность. Моральный аспект этого процесса проявляется в том, что увеличение интеллектуальных возможностей всегда влечет за собой проблему моральной регламентации использования этих возможностей и ответственность за последствия. The mathematical education of students is considered in foreshortening of its influence on forming of mental and moral-psychological qualities of personality. A moral aspect of mathematical education is shown up as the increase of intellectual possibilities, which always results in a problem of moral regulation and responsibility. 2008 Article Фундаменталізація математичної підготовки майбутніх фахівців: методологічний та морально-етичний компоненти / Г.Я. Дутка // Наука. Релігія. Суспільство. — 2008. — № 2. — С. 239-244. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. 1728-3671 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/29514 378.1 uk Наука. Релігія. Суспільство Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Соціологія
Соціологія
spellingShingle Соціологія
Соціологія
Дутка, Г.Я.
Фундаменталізація математичної підготовки майбутніх фахівців: методологічний та морально-етичний компоненти
Наука. Релігія. Суспільство
description Математична підготовка студентів розглянута в ракурсі її впливу на формування ментальних та морально-психологічних якостей особистості. Відзначено, що фундаменталізація математичної підготовки сприяє перетворенню певної сукупності математичних знань у нову якість – в систему знань професійно- математичних, які включають як важливу складову інтелектуальну дисципліну, відповідальність, самостійне мислення та професійну принциповість. Моральний аспект цього процесу виявляється в тому, що збільшення інтелектуальних можливостей завжди тягне за собою проблему моральної регламентації використання цих можливостей та відповідальність за наслідки.
format Article
author Дутка, Г.Я.
author_facet Дутка, Г.Я.
author_sort Дутка, Г.Я.
title Фундаменталізація математичної підготовки майбутніх фахівців: методологічний та морально-етичний компоненти
title_short Фундаменталізація математичної підготовки майбутніх фахівців: методологічний та морально-етичний компоненти
title_full Фундаменталізація математичної підготовки майбутніх фахівців: методологічний та морально-етичний компоненти
title_fullStr Фундаменталізація математичної підготовки майбутніх фахівців: методологічний та морально-етичний компоненти
title_full_unstemmed Фундаменталізація математичної підготовки майбутніх фахівців: методологічний та морально-етичний компоненти
title_sort фундаменталізація математичної підготовки майбутніх фахівців: методологічний та морально-етичний компоненти
publisher Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
publishDate 2008
topic_facet Соціологія
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/29514
citation_txt Фундаменталізація математичної підготовки майбутніх фахівців: методологічний та морально-етичний компоненти / Г.Я. Дутка // Наука. Релігія. Суспільство. — 2008. — № 2. — С. 239-244. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.
series Наука. Релігія. Суспільство
work_keys_str_mv AT dutkagâ fundamentalízacíâmatematičnoípídgotovkimajbutníhfahívcívmetodologíčnijtamoralʹnoetičnijkomponenti
first_indexed 2023-10-18T17:28:26Z
last_indexed 2023-10-18T17:28:26Z
_version_ 1796141635946414080