Мерчендайзинг в контексті культури сучасного ринку
У статті розглядаються історія походження, розвиток мерчендайзингу як складової частини культури сучасного ринку.
Збережено в:
Дата: | 2008 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
2008
|
Назва видання: | Наука. Релігія. Суспільство |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/29530 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Мерчендайзинг в контексті культури сучасного ринку / О.І. Журавльова // Наука. Релігія. Суспільство. — 2008. — № 2. — С. 141-146. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-29530 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-295302011-12-15T12:18:01Z Мерчендайзинг в контексті культури сучасного ринку Журавльова, О.І. Філософія У статті розглядаються історія походження, розвиток мерчендайзингу як складової частини культури сучасного ринку. В статье рассматриваются история происхождения, развитие, мерчендайзинга как составной части культуры современного рынка. Merchandayzing as component part of culture of modern market, the history and development are considered in article. 2008 Article Мерчендайзинг в контексті культури сучасного ринку / О.І. Журавльова // Наука. Релігія. Суспільство. — 2008. — № 2. — С. 141-146. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. 1728-3671 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/29530 141.7 uk Наука. Релігія. Суспільство Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Філософія Філософія |
spellingShingle |
Філософія Філософія Журавльова, О.І. Мерчендайзинг в контексті культури сучасного ринку Наука. Релігія. Суспільство |
description |
У статті розглядаються історія походження, розвиток мерчендайзингу як складової частини культури
сучасного ринку. |
format |
Article |
author |
Журавльова, О.І. |
author_facet |
Журавльова, О.І. |
author_sort |
Журавльова, О.І. |
title |
Мерчендайзинг в контексті культури сучасного ринку |
title_short |
Мерчендайзинг в контексті культури сучасного ринку |
title_full |
Мерчендайзинг в контексті культури сучасного ринку |
title_fullStr |
Мерчендайзинг в контексті культури сучасного ринку |
title_full_unstemmed |
Мерчендайзинг в контексті культури сучасного ринку |
title_sort |
мерчендайзинг в контексті культури сучасного ринку |
publisher |
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України |
publishDate |
2008 |
topic_facet |
Філософія |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/29530 |
citation_txt |
Мерчендайзинг в контексті культури сучасного ринку / О.І. Журавльова // Наука. Релігія. Суспільство. — 2008. — № 2. — С. 141-146. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
series |
Наука. Релігія. Суспільство |
work_keys_str_mv |
AT žuravlʹovaoí merčendajzingvkontekstíkulʹturisučasnogorinku |
first_indexed |
2023-10-18T17:28:29Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:28:29Z |
_version_ |
1796141637650350080 |