Мерчендайзинг в контексті культури сучасного ринку

У статті розглядаються історія походження, розвиток мерчендайзингу як складової частини культури сучасного ринку.

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2008
Автор: Журавльова, О.І.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України 2008
Назва видання:Наука. Релігія. Суспільство
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/29530
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Мерчендайзинг в контексті культури сучасного ринку / О.І. Журавльова // Наука. Релігія. Суспільство. — 2008. — № 2. — С. 141-146. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-29530
record_format dspace
spelling irk-123456789-295302011-12-15T12:18:01Z Мерчендайзинг в контексті культури сучасного ринку Журавльова, О.І. Філософія У статті розглядаються історія походження, розвиток мерчендайзингу як складової частини культури сучасного ринку. В статье рассматриваются история происхождения, развитие, мерчендайзинга как составной части культуры современного рынка. Merchandayzing as component part of culture of modern market, the history and development are considered in article. 2008 Article Мерчендайзинг в контексті культури сучасного ринку / О.І. Журавльова // Наука. Релігія. Суспільство. — 2008. — № 2. — С. 141-146. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. 1728-3671 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/29530 141.7 uk Наука. Релігія. Суспільство Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Філософія
Філософія
spellingShingle Філософія
Філософія
Журавльова, О.І.
Мерчендайзинг в контексті культури сучасного ринку
Наука. Релігія. Суспільство
description У статті розглядаються історія походження, розвиток мерчендайзингу як складової частини культури сучасного ринку.
format Article
author Журавльова, О.І.
author_facet Журавльова, О.І.
author_sort Журавльова, О.І.
title Мерчендайзинг в контексті культури сучасного ринку
title_short Мерчендайзинг в контексті культури сучасного ринку
title_full Мерчендайзинг в контексті культури сучасного ринку
title_fullStr Мерчендайзинг в контексті культури сучасного ринку
title_full_unstemmed Мерчендайзинг в контексті культури сучасного ринку
title_sort мерчендайзинг в контексті культури сучасного ринку
publisher Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
publishDate 2008
topic_facet Філософія
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/29530
citation_txt Мерчендайзинг в контексті культури сучасного ринку / О.І. Журавльова // Наука. Релігія. Суспільство. — 2008. — № 2. — С. 141-146. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.
series Наука. Релігія. Суспільство
work_keys_str_mv AT žuravlʹovaoí merčendajzingvkontekstíkulʹturisučasnogorinku
first_indexed 2023-10-18T17:28:29Z
last_indexed 2023-10-18T17:28:29Z
_version_ 1796141637650350080