Мерчендайзинг в контексті культури сучасного ринку

У статті розглядаються історія походження, розвиток мерчендайзингу як складової частини культури сучасного ринку.

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
Дата:2008
Автор: Журавльова, О.І.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України 2008
Назва видання:Наука. Релігія. Суспільство
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/29530
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Мерчендайзинг в контексті культури сучасного ринку / О.І. Журавльова // Наука. Релігія. Суспільство. — 2008. — № 2. — С. 141-146. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine