Рентабельність як складова оцінки ефективності діяльності торговельних підприємств на ринку нафтопродуктів України

Розглянуто систему оцінки рентабельності діяльності підприємств на ринку нафтопродуктів з використанням різноманітних методологічних підходів до визначення системи показників, які дозволяють ґрунтовно й адекватно відобразити реальне фінансово-господарське становище нафтотрейдерів. Проаналізовано осн...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2011
Автор: Дронова, А.Ю.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2011
Назва видання:Економіка промисловості
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/31262
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Рентабельність як складова оцінки ефективності діяльності торговельних підприємств на ринку нафтопродуктів України / А.Ю. Дронова // Економіка пром-сті. — 2011. — № 1. — С. 140-146. — Бібліогр.: 10 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-31262
record_format dspace
spelling irk-123456789-312622013-02-13T03:14:30Z Рентабельність як складова оцінки ефективності діяльності торговельних підприємств на ринку нафтопродуктів України Дронова, А.Ю. НТП та організація виробництва Розглянуто систему оцінки рентабельності діяльності підприємств на ринку нафтопродуктів з використанням різноманітних методологічних підходів до визначення системи показників, які дозволяють ґрунтовно й адекватно відобразити реальне фінансово-господарське становище нафтотрейдерів. Проаналізовано основні фактори впливу на рентабельність підприємств торгівлі нафтопродуктами. Ключові слова: рентабельність, оцінка, ринок нафтопродуктів,торгівля. Рассмотрена система оценки рентабельности деятельности предприятий на рынке нефтепродуктов с использованием различных методологических подходов к определению системы показателей, позволяющих основательно и адекватно отразить реальное финансово-хозяйственное положение нефтетрейдеров. Проанализированы основные факторы влияния на рентабельность предприятий торговли нефтепродуктами. The article describes the system for assessing the profitability of enterprises on the oil market using various methodological approaches to definition of the system of indicators which provide a thorough and adequate reflection of the real financial and economic situation with oil traders. The main factors having influence on the profitability of enterprises - traders of oil products are analysed. Keywords: profitability, assessment, oil products market, trade. 2011 Article Рентабельність як складова оцінки ефективності діяльності торговельних підприємств на ринку нафтопродуктів України / А.Ю. Дронова // Економіка пром-сті. — 2011. — № 1. — С. 140-146. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. 1562-109Х http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/31262 uk Економіка промисловості Інститут економіки промисловості НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic НТП та організація виробництва
НТП та організація виробництва
spellingShingle НТП та організація виробництва
НТП та організація виробництва
Дронова, А.Ю.
Рентабельність як складова оцінки ефективності діяльності торговельних підприємств на ринку нафтопродуктів України
Економіка промисловості
description Розглянуто систему оцінки рентабельності діяльності підприємств на ринку нафтопродуктів з використанням різноманітних методологічних підходів до визначення системи показників, які дозволяють ґрунтовно й адекватно відобразити реальне фінансово-господарське становище нафтотрейдерів. Проаналізовано основні фактори впливу на рентабельність підприємств торгівлі нафтопродуктами. Ключові слова: рентабельність, оцінка, ринок нафтопродуктів,торгівля.
format Article
author Дронова, А.Ю.
author_facet Дронова, А.Ю.
author_sort Дронова, А.Ю.
title Рентабельність як складова оцінки ефективності діяльності торговельних підприємств на ринку нафтопродуктів України
title_short Рентабельність як складова оцінки ефективності діяльності торговельних підприємств на ринку нафтопродуктів України
title_full Рентабельність як складова оцінки ефективності діяльності торговельних підприємств на ринку нафтопродуктів України
title_fullStr Рентабельність як складова оцінки ефективності діяльності торговельних підприємств на ринку нафтопродуктів України
title_full_unstemmed Рентабельність як складова оцінки ефективності діяльності торговельних підприємств на ринку нафтопродуктів України
title_sort рентабельність як складова оцінки ефективності діяльності торговельних підприємств на ринку нафтопродуктів україни
publisher Інститут економіки промисловості НАН України
publishDate 2011
topic_facet НТП та організація виробництва
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/31262
citation_txt Рентабельність як складова оцінки ефективності діяльності торговельних підприємств на ринку нафтопродуктів України / А.Ю. Дронова // Економіка пром-сті. — 2011. — № 1. — С. 140-146. — Бібліогр.: 10 назв. — укр.
series Економіка промисловості
work_keys_str_mv AT dronovaaû rentabelʹnístʹâkskladovaocínkiefektivnostídíâlʹnostítorgovelʹnihpídpriêmstvnarinkunaftoproduktívukraíni
first_indexed 2023-10-18T17:32:13Z
last_indexed 2023-10-18T17:32:13Z
_version_ 1796141804254396416