Формування інвестиційної стратегії промислового підприємства з урахуванням очікувань кон’юнктурних змін

Розроблено класифікацію видів кон’юнктури. Запропоновано використовувати для формування інвестиційної стратегії підприємства прогноз різних видів кон’юнктури, що дозволить досягти балансу між інвестуванням у реальні активи та здійсненням фінансових інвестицій, а також обрати найбільш адекватну за рі...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2011
Автор: Мархайчук, М.М.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2011
Назва видання:Економіка промисловості
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/31270
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Формування інвестиційної стратегії промислового підприємства з урахуванням очікувань кон’юнктурних змін / М.М. Мархайчук // Економіка пром-сті. — 2011. — № 1. — С. 174-180. — Бібліогр.: 19 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:Розроблено класифікацію видів кон’юнктури. Запропоновано використовувати для формування інвестиційної стратегії підприємства прогноз різних видів кон’юнктури, що дозволить досягти балансу між інвестуванням у реальні активи та здійсненням фінансових інвестицій, а також обрати найбільш адекватну за рівнем прогресивності стратегію інвестування. Ключові слова: інвестиційна стратегія, промислове підприємство, кон’юнктура.