Стандарти iso 9000: якість як принцип та основа довіри між виробником та споживачем

Досліджуються проблеми системного управління якістю на підставі впровадження міжнародних стандартів якості серії ISO, як інструмента самозбереження будь – якого підприємства в умовах нестабільного зовнішнього середовища, основи конкурентоспроможності на внутрішньому і зовнішніх ринках та регламентац...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2009
Автори: Варяниченко, О.В., Карасьова, Г.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут економіки промисловості НАН України 2009
Назва видання:Економічний вісник Національного гірничого університету
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/32370
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Стандарти iso 9000: якість як принцип та основа довіри між виробником та споживачем / О.В. Варяниченко, Г.В. Карасьова // Економічний вісник Національного гірничого університету. — 2009. — № 1. — С. 115-122. — Бібліогр.: 16 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:Досліджуються проблеми системного управління якістю на підставі впровадження міжнародних стандартів якості серії ISO, як інструмента самозбереження будь – якого підприємства в умовах нестабільного зовнішнього середовища, основи конкурентоспроможності на внутрішньому і зовнішніх ринках та регламентації відносин між виробником та споживачем.