Модернізація польської системи освіти на рубежі ХХ – ХХІ століть

У статті визначаються і аналізуються основні напрямки реформування системи освіти Польщі. Акцентується увага на найбільш проблемних питаннях модернізації освіти країни. Особлива увага приділяється динаміці та результатам реформування освіти Речі Посполитої у контексті її відповідності стандартам Єв...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2009
Автор: Бочаров, С.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України 2009
Назва видання:Наука. Релігія. Суспільство
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/32885
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Модернізація польської системи освіти на рубежі ХХ – ХХІ століть / С.В. Бочаров // Наука. Релігія. Суспільство. — 2009. — № 3. — С. 23-27. — Бібліогр.: 14 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:У статті визначаються і аналізуються основні напрямки реформування системи освіти Польщі. Акцентується увага на найбільш проблемних питаннях модернізації освіти країни. Особлива увага приділяється динаміці та результатам реформування освіти Речі Посполитої у контексті її відповідності стандартам Європейського Союзу. Робиться висновок про можливість використання Україною досвіду, накопиченого Польщею в процесі вдосконалення власної системи освіти.