Модернізація польської системи освіти на рубежі ХХ – ХХІ століть
У статті визначаються і аналізуються основні напрямки реформування системи освіти Польщі. Акцентується увага на найбільш проблемних питаннях модернізації освіти країни. Особлива увага приділяється динаміці та результатам реформування освіти Речі Посполитої у контексті її відповідності стандартам Єв...
Збережено в:
Дата: | 2009 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
2009
|
Назва видання: | Наука. Релігія. Суспільство |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/32885 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Модернізація польської системи освіти на рубежі ХХ – ХХІ століть / С.В. Бочаров // Наука. Релігія. Суспільство. — 2009. — № 3. — С. 23-27. — Бібліогр.: 14 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | У статті визначаються і аналізуються основні напрямки реформування системи освіти Польщі. Акцентується увага на найбільш проблемних питаннях модернізації освіти країни. Особлива увага приділяється динаміці та
результатам реформування освіти Речі Посполитої у контексті її відповідності стандартам Європейського
Союзу. Робиться висновок про можливість використання Україною досвіду, накопиченого Польщею в
процесі вдосконалення власної системи освіти. |
---|