Релігійно-філософські домінанти ідейного світу християнського консерватизму в "Пісні Пастелія" І. Пастелія

У даній статті розглядається сміхова українська традиція як явище національної духовної культури, відображеної у «Пісні Пастелія» І. Пастелія, як сполучна ланка між візіонерством й аскетизмом митця-мислителя та абсолютною серйозністю. Сміх у такому тлумаченні є поясненням аскези, її потаємної...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
Дата:2009
Автор: Ямчук, П.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України 2009
Назва видання:Наука. Релігія. Суспільство
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/32951
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Релігійно-філософські домінанти ідейного світу християнського консерватизму в "Пісні Пастелія" І. Пастелія / П. Ямчук // Наука. Релігія. Суспільство. — 2009. — № 3. — С. 218-223. — Бібліогр.: 6 назв. — 2 укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:У даній статті розглядається сміхова українська традиція як явище національної духовної культури, відображеної у «Пісні Пастелія» І. Пастелія, як сполучна ланка між візіонерством й аскетизмом митця-мислителя та абсолютною серйозністю. Сміх у такому тлумаченні є поясненням аскези, її потаємної природи. Тому сміх І. Вишенського не суперечить аскетично-ортодоксальному образові, а робить його більш зрозумілим, що, у свою чергу, робить сміх засобом зцілення людських душ та світу, випалення з душі зла.