2025-02-23T11:10:21-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-33449%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T11:10:21-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-33449%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T11:10:21-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T11:10:21-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Формування креативної інженерної освіти через призму Болонського процесу: філософія та практика
У статті аналізується питання організації навчального процесу у вищих технічних закладах на основі гуманізації, фундаменталізації та індивідуалізації освіти, а також застосування методик «проблемного» та інтерактивного навчання у підготовці бакалавра відповідно до вимог Болонського процесу. Зокр...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
2010
|
Series: | Наука. Релігія. Суспільство |
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33449 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Summary: | У статті аналізується питання організації навчального процесу у вищих технічних закладах на основі
гуманізації, фундаменталізації та індивідуалізації освіти, а також застосування методик «проблемного»
та інтерактивного навчання у підготовці бакалавра відповідно до вимог Болонського процесу. Зокрема
розглядається застосування освітньо-дослідної та науково-дослідної роботи студентів у формуванні
креативного мислення у студента як передумови розвитку вищої освіти та суспільства в цілому. |
---|