2025-02-23T11:10:21-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-33449%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T11:10:21-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-33449%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T11:10:21-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T11:10:21-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response

Формування креативної інженерної освіти через призму Болонського процесу: філософія та практика

У статті аналізується питання організації навчального процесу у вищих технічних закладах на основі гуманізації, фундаменталізації та індивідуалізації освіти, а також застосування методик «проблемного» та інтерактивного навчання у підготовці бакалавра відповідно до вимог Болонського процесу. Зокр...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Давидов, П.Г.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України 2010
Series:Наука. Релігія. Суспільство
Subjects:
Online Access:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33449
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Description
Summary:У статті аналізується питання організації навчального процесу у вищих технічних закладах на основі гуманізації, фундаменталізації та індивідуалізації освіти, а також застосування методик «проблемного» та інтерактивного навчання у підготовці бакалавра відповідно до вимог Болонського процесу. Зокрема розглядається застосування освітньо-дослідної та науково-дослідної роботи студентів у формуванні креативного мислення у студента як передумови розвитку вищої освіти та суспільства в цілому.