Формування креативної інженерної освіти через призму Болонського процесу: філософія та практика

У статті аналізується питання організації навчального процесу у вищих технічних закладах на основі гуманізації, фундаменталізації та індивідуалізації освіти, а також застосування методик «проблемного» та інтерактивного навчання у підготовці бакалавра відповідно до вимог Болонського процесу. Зокр...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2010
Автор: Давидов, П.Г.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України 2010
Назва видання:Наука. Релігія. Суспільство
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33449
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Формування креативної інженерної освіти через призму Болонського процесу: філософія та практика / П.Г. Давидов // Наука. Релігія. Суспільство. — 2010. — № 1. — С. 8-14. — Бібліогр.: 16 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-33449
record_format dspace
spelling irk-123456789-334492012-05-28T14:10:12Z Формування креативної інженерної освіти через призму Болонського процесу: філософія та практика Давидов, П.Г. Філософія У статті аналізується питання організації навчального процесу у вищих технічних закладах на основі гуманізації, фундаменталізації та індивідуалізації освіти, а також застосування методик «проблемного» та інтерактивного навчання у підготовці бакалавра відповідно до вимог Болонського процесу. Зокрема розглядається застосування освітньо-дослідної та науково-дослідної роботи студентів у формуванні креативного мислення у студента як передумови розвитку вищої освіти та суспільства в цілому. В статье анализируется вопрос организации учебного процесса в высших технических учебных заведениях на основе гуманизации, фундаментализации образования, а также использования методик «проблемного» и интерактивного обучения в подготовке бакалавра в соответствии с требованиями Болонского процесса. В частности рассматривается использование учебно-исследовательской и научно-исследовательской работы студентов в формировании креативного мышления у студента как условия развития высшего образования и общества в целом. The article analyses the question of the educational process organization in the higher technical educational establishments on the basis of humanization, fundamentalization of education and also using the methods of «problematic» and interactive teaching during preparing the Bachelor in accordance with the demands of the Bolognese Process. In particular using of the educational-exploratory and scientific-exploratory work of the students in forming of the creative thinking as a condition of the development of the higher education and society in general is considered. 2010 Article Формування креативної інженерної освіти через призму Болонського процесу: філософія та практика / П.Г. Давидов // Наука. Релігія. Суспільство. — 2010. — № 1. — С. 8-14. — Бібліогр.: 16 назв. — укр. 1728-3671 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33449 138.148 uk Наука. Релігія. Суспільство Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Філософія
Філософія
spellingShingle Філософія
Філософія
Давидов, П.Г.
Формування креативної інженерної освіти через призму Болонського процесу: філософія та практика
Наука. Релігія. Суспільство
description У статті аналізується питання організації навчального процесу у вищих технічних закладах на основі гуманізації, фундаменталізації та індивідуалізації освіти, а також застосування методик «проблемного» та інтерактивного навчання у підготовці бакалавра відповідно до вимог Болонського процесу. Зокрема розглядається застосування освітньо-дослідної та науково-дослідної роботи студентів у формуванні креативного мислення у студента як передумови розвитку вищої освіти та суспільства в цілому.
format Article
author Давидов, П.Г.
author_facet Давидов, П.Г.
author_sort Давидов, П.Г.
title Формування креативної інженерної освіти через призму Болонського процесу: філософія та практика
title_short Формування креативної інженерної освіти через призму Болонського процесу: філософія та практика
title_full Формування креативної інженерної освіти через призму Болонського процесу: філософія та практика
title_fullStr Формування креативної інженерної освіти через призму Болонського процесу: філософія та практика
title_full_unstemmed Формування креативної інженерної освіти через призму Болонського процесу: філософія та практика
title_sort формування креативної інженерної освіти через призму болонського процесу: філософія та практика
publisher Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
publishDate 2010
topic_facet Філософія
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33449
citation_txt Формування креативної інженерної освіти через призму Болонського процесу: філософія та практика / П.Г. Давидов // Наука. Релігія. Суспільство. — 2010. — № 1. — С. 8-14. — Бібліогр.: 16 назв. — укр.
series Наука. Релігія. Суспільство
work_keys_str_mv AT davidovpg formuvannâkreativnoíínženernoíosvítičerezprizmubolonsʹkogoprocesufílosofíâtapraktika
first_indexed 2023-10-18T17:36:15Z
last_indexed 2023-10-18T17:36:15Z
_version_ 1796141987225665536