Формування креативної інженерної освіти через призму Болонського процесу: філософія та практика
У статті аналізується питання організації навчального процесу у вищих технічних закладах на основі гуманізації, фундаменталізації та індивідуалізації освіти, а також застосування методик «проблемного» та інтерактивного навчання у підготовці бакалавра відповідно до вимог Болонського процесу. Зокр...
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
2010
|
Назва видання: | Наука. Релігія. Суспільство |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33449 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Формування креативної інженерної освіти через призму Болонського процесу: філософія та практика / П.Г. Давидов // Наука. Релігія. Суспільство. — 2010. — № 1. — С. 8-14. — Бібліогр.: 16 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-33449 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-334492012-05-28T14:10:12Z Формування креативної інженерної освіти через призму Болонського процесу: філософія та практика Давидов, П.Г. Філософія У статті аналізується питання організації навчального процесу у вищих технічних закладах на основі гуманізації, фундаменталізації та індивідуалізації освіти, а також застосування методик «проблемного» та інтерактивного навчання у підготовці бакалавра відповідно до вимог Болонського процесу. Зокрема розглядається застосування освітньо-дослідної та науково-дослідної роботи студентів у формуванні креативного мислення у студента як передумови розвитку вищої освіти та суспільства в цілому. В статье анализируется вопрос организации учебного процесса в высших технических учебных заведениях на основе гуманизации, фундаментализации образования, а также использования методик «проблемного» и интерактивного обучения в подготовке бакалавра в соответствии с требованиями Болонского процесса. В частности рассматривается использование учебно-исследовательской и научно-исследовательской работы студентов в формировании креативного мышления у студента как условия развития высшего образования и общества в целом. The article analyses the question of the educational process organization in the higher technical educational establishments on the basis of humanization, fundamentalization of education and also using the methods of «problematic» and interactive teaching during preparing the Bachelor in accordance with the demands of the Bolognese Process. In particular using of the educational-exploratory and scientific-exploratory work of the students in forming of the creative thinking as a condition of the development of the higher education and society in general is considered. 2010 Article Формування креативної інженерної освіти через призму Болонського процесу: філософія та практика / П.Г. Давидов // Наука. Релігія. Суспільство. — 2010. — № 1. — С. 8-14. — Бібліогр.: 16 назв. — укр. 1728-3671 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33449 138.148 uk Наука. Релігія. Суспільство Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Філософія Філософія |
spellingShingle |
Філософія Філософія Давидов, П.Г. Формування креативної інженерної освіти через призму Болонського процесу: філософія та практика Наука. Релігія. Суспільство |
description |
У статті аналізується питання організації навчального процесу у вищих технічних закладах на основі
гуманізації, фундаменталізації та індивідуалізації освіти, а також застосування методик «проблемного»
та інтерактивного навчання у підготовці бакалавра відповідно до вимог Болонського процесу. Зокрема
розглядається застосування освітньо-дослідної та науково-дослідної роботи студентів у формуванні
креативного мислення у студента як передумови розвитку вищої освіти та суспільства в цілому. |
format |
Article |
author |
Давидов, П.Г. |
author_facet |
Давидов, П.Г. |
author_sort |
Давидов, П.Г. |
title |
Формування креативної інженерної освіти через призму Болонського процесу: філософія та практика |
title_short |
Формування креативної інженерної освіти через призму Болонського процесу: філософія та практика |
title_full |
Формування креативної інженерної освіти через призму Болонського процесу: філософія та практика |
title_fullStr |
Формування креативної інженерної освіти через призму Болонського процесу: філософія та практика |
title_full_unstemmed |
Формування креативної інженерної освіти через призму Болонського процесу: філософія та практика |
title_sort |
формування креативної інженерної освіти через призму болонського процесу: філософія та практика |
publisher |
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України |
publishDate |
2010 |
topic_facet |
Філософія |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33449 |
citation_txt |
Формування креативної інженерної освіти через призму Болонського процесу: філософія та практика / П.Г. Давидов // Наука. Релігія. Суспільство. — 2010. — № 1. — С. 8-14. — Бібліогр.: 16 назв. — укр. |
series |
Наука. Релігія. Суспільство |
work_keys_str_mv |
AT davidovpg formuvannâkreativnoíínženernoíosvítičerezprizmubolonsʹkogoprocesufílosofíâtapraktika |
first_indexed |
2023-10-18T17:36:15Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:36:15Z |
_version_ |
1796141987225665536 |