Формування креативної інженерної освіти через призму Болонського процесу: філософія та практика
У статті аналізується питання організації навчального процесу у вищих технічних закладах на основі гуманізації, фундаменталізації та індивідуалізації освіти, а також застосування методик «проблемного» та інтерактивного навчання у підготовці бакалавра відповідно до вимог Болонського процесу. Зокр...
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автор: | Давидов, П.Г. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
2010
|
Назва видання: | Наука. Релігія. Суспільство |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33449 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Формування креативної інженерної освіти через призму Болонського процесу: філософія та практика / П.Г. Давидов // Наука. Релігія. Суспільство. — 2010. — № 1. — С. 8-14. — Бібліогр.: 16 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу
за авторством: Моісєєва, Ф.А., та інші
Опубліковано: (2014) -
Роль самостійної роботи студентів в умовах застосування інформаційних технологій у контексті вимог Болонського процесу
за авторством: Чертата, Л.
Опубліковано: (2007) -
Філософія освіти: її роль та місце в системі філософського знання
за авторством: Базалук, О.О.
Опубліковано: (2010) -
Деонтологічна традиція та антична філософія
за авторством: Матвійчук, А.
Опубліковано: (2012) -
Ритуал як культурно-історична практика
за авторством: Пасько, З.
Опубліковано: (2012)