Художнє сприйняття хорового мистецтва
Авторами статті ставиться проблема феномену музичного мислення, художнього сприйняття хорового мистецтва Нового і Новітнього часу, від Г. Генделя до творчості сучасних композиторів. Висловлюється переконання в тому, що просторово-часовий вимір слугує дієвим вектором новизни у духовній музиці, х...
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
2010
|
Назва видання: | Наука. Релігія. Суспільство |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33620 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Художнє сприйняття хорового мистецтва / Т.І. Кірєєва, О.Г. Кірєєва // Наука. Релігія. Суспільство. — 2010. — № 3. — С. 14-19. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Авторами статті ставиться проблема феномену музичного мислення, художнього сприйняття хорового
мистецтва Нового і Новітнього часу, від Г. Генделя до творчості сучасних композиторів. Висловлюється
переконання в тому, що просторово-часовий вимір слугує дієвим вектором новизни у духовній музиці,
хоровій творчості, спричиняючи через багатьох чинників формування Новітнього музично-естетичного
простору, адекватного новому баченню світу, людини та її почуттів в ньому. |
---|