Кадрове забезпечення математичної освіти Буковини за часів її перебування у складі Австрії
У роботі висвітлено особливості підготовки вчителів (викладачів математики) для народних шкіл та середніх навчальних закладів Буковини за часів її перебування у складі Австрії. Акцентовано увагу на вимогах, що стосуються освітнього рівня та екзаменів для кандидатів на посади вчителів загальних...
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
2010
|
Назва видання: | Наука. Релігія. Суспільство |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33632 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Кадрове забезпечення математичної освіти Буковини за часів її перебування у складі Австрії / І.В. Житарюк // Наука. Релігія. Суспільство. — 2010. — № 3. — С. 72-78. — Бібліогр.: 15 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-33632 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-336322012-05-30T12:24:04Z Кадрове забезпечення математичної освіти Буковини за часів її перебування у складі Австрії Житарюк, І.В. Філософія У роботі висвітлено особливості підготовки вчителів (викладачів математики) для народних шкіл та середніх навчальних закладів Буковини за часів її перебування у складі Австрії. Акцентовано увагу на вимогах, що стосуються освітнього рівня та екзаменів для кандидатів на посади вчителів загальних народних, міщанських і реальних шкіл та гімназій. Зазначено, що система підготовки педагогічних кадрів Буковини відповідала тодішнім європейським стандартам. З’ясовано, що головною проблемою у професійному становленні вчителів Буковини на початку XX ст. залишалося знання рідної мови. В работе отражены особенности подготовки учителей (преподавателей математики) для народных школ и средних учебных заведений Буковины во время её нахождения в составе Австрии. Акцентировано внимание на требованиях, которые касаются образовательного уровня и экзаменов для кандидатов на должности учителей общих народных, мещанских и реальных школ, гимназий. Отмечено, что система подготовки педагогических кадров Буковины отвечала тогдашним европейским стандартам. Выяснено, что главной проблемой в профессиональном становлении учителей Буковины в начале XX ст. оставалось знание родного языка. The features of teachers training (teachers of mathematics) for folk schools and middle educational istitutions of Bukovina during its stay in structure of Austria are considered. Attention is accented on requirements which relate an educational level and examinations for candidates on the teachers post of general folk, narrow-minded and real schools and gymnasium. It is noted that the system of training of pedagogical personnels of Bukovina corresponded to European standards of that time. It is found out that the main problem in the professional becoming of teachers of Bukovina at the beginning of the XX th ct. was knowledge of the mother language. 2010 Article Кадрове забезпечення математичної освіти Буковини за часів її перебування у складі Австрії / І.В. Житарюк // Наука. Релігія. Суспільство. — 2010. — № 3. — С. 72-78. — Бібліогр.: 15 назв. — укр. 1728-3671 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33632 94(477.85+498.7)«185/191» uk Наука. Релігія. Суспільство Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Філософія Філософія |
spellingShingle |
Філософія Філософія Житарюк, І.В. Кадрове забезпечення математичної освіти Буковини за часів її перебування у складі Австрії Наука. Релігія. Суспільство |
description |
У роботі висвітлено особливості підготовки вчителів (викладачів математики) для народних шкіл та
середніх навчальних закладів Буковини за часів її перебування у складі Австрії. Акцентовано увагу на
вимогах, що стосуються освітнього рівня та екзаменів для кандидатів на посади вчителів загальних
народних, міщанських і реальних шкіл та гімназій. Зазначено, що система підготовки педагогічних кадрів
Буковини відповідала тодішнім європейським стандартам. З’ясовано, що головною проблемою у
професійному становленні вчителів Буковини на початку XX ст. залишалося знання рідної мови. |
format |
Article |
author |
Житарюк, І.В. |
author_facet |
Житарюк, І.В. |
author_sort |
Житарюк, І.В. |
title |
Кадрове забезпечення математичної освіти Буковини за часів її перебування у складі Австрії |
title_short |
Кадрове забезпечення математичної освіти Буковини за часів її перебування у складі Австрії |
title_full |
Кадрове забезпечення математичної освіти Буковини за часів її перебування у складі Австрії |
title_fullStr |
Кадрове забезпечення математичної освіти Буковини за часів її перебування у складі Австрії |
title_full_unstemmed |
Кадрове забезпечення математичної освіти Буковини за часів її перебування у складі Австрії |
title_sort |
кадрове забезпечення математичної освіти буковини за часів її перебування у складі австрії |
publisher |
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України |
publishDate |
2010 |
topic_facet |
Філософія |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33632 |
citation_txt |
Кадрове забезпечення математичної освіти Буковини за часів її перебування у складі Австрії / І.В. Житарюк // Наука. Релігія. Суспільство. — 2010. — № 3. — С. 72-78. — Бібліогр.: 15 назв. — укр. |
series |
Наука. Релігія. Суспільство |
work_keys_str_mv |
AT žitarûkív kadrovezabezpečennâmatematičnoíosvítibukovinizačasívííperebuvannâuskladíavstríí |
first_indexed |
2023-10-18T17:37:33Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:37:33Z |
_version_ |
1796142044875325440 |