Кадрове забезпечення математичної освіти Буковини за часів її перебування у складі Австрії

У роботі висвітлено особливості підготовки вчителів (викладачів математики) для народних шкіл та середніх навчальних закладів Буковини за часів її перебування у складі Австрії. Акцентовано увагу на вимогах, що стосуються освітнього рівня та екзаменів для кандидатів на посади вчителів загальних...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2010
Автор: Житарюк, І.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України 2010
Назва видання:Наука. Релігія. Суспільство
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33632
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Кадрове забезпечення математичної освіти Буковини за часів її перебування у складі Австрії / І.В. Житарюк // Наука. Релігія. Суспільство. — 2010. — № 3. — С. 72-78. — Бібліогр.: 15 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-33632
record_format dspace
spelling irk-123456789-336322012-05-30T12:24:04Z Кадрове забезпечення математичної освіти Буковини за часів її перебування у складі Австрії Житарюк, І.В. Філософія У роботі висвітлено особливості підготовки вчителів (викладачів математики) для народних шкіл та середніх навчальних закладів Буковини за часів її перебування у складі Австрії. Акцентовано увагу на вимогах, що стосуються освітнього рівня та екзаменів для кандидатів на посади вчителів загальних народних, міщанських і реальних шкіл та гімназій. Зазначено, що система підготовки педагогічних кадрів Буковини відповідала тодішнім європейським стандартам. З’ясовано, що головною проблемою у професійному становленні вчителів Буковини на початку XX ст. залишалося знання рідної мови. В работе отражены особенности подготовки учителей (преподавателей математики) для народных школ и средних учебных заведений Буковины во время её нахождения в составе Австрии. Акцентировано внимание на требованиях, которые касаются образовательного уровня и экзаменов для кандидатов на должности учителей общих народных, мещанских и реальных школ, гимназий. Отмечено, что система подготовки педагогических кадров Буковины отвечала тогдашним европейским стандартам. Выяснено, что главной проблемой в профессиональном становлении учителей Буковины в начале XX ст. оставалось знание родного языка. The features of teachers training (teachers of mathematics) for folk schools and middle educational istitutions of Bukovina during its stay in structure of Austria are considered. Attention is accented on requirements which relate an educational level and examinations for candidates on the teachers post of general folk, narrow-minded and real schools and gymnasium. It is noted that the system of training of pedagogical personnels of Bukovina corresponded to European standards of that time. It is found out that the main problem in the professional becoming of teachers of Bukovina at the beginning of the XX th ct. was knowledge of the mother language. 2010 Article Кадрове забезпечення математичної освіти Буковини за часів її перебування у складі Австрії / І.В. Житарюк // Наука. Релігія. Суспільство. — 2010. — № 3. — С. 72-78. — Бібліогр.: 15 назв. — укр. 1728-3671 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33632 94(477.85+498.7)«185/191» uk Наука. Релігія. Суспільство Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Філософія
Філософія
spellingShingle Філософія
Філософія
Житарюк, І.В.
Кадрове забезпечення математичної освіти Буковини за часів її перебування у складі Австрії
Наука. Релігія. Суспільство
description У роботі висвітлено особливості підготовки вчителів (викладачів математики) для народних шкіл та середніх навчальних закладів Буковини за часів її перебування у складі Австрії. Акцентовано увагу на вимогах, що стосуються освітнього рівня та екзаменів для кандидатів на посади вчителів загальних народних, міщанських і реальних шкіл та гімназій. Зазначено, що система підготовки педагогічних кадрів Буковини відповідала тодішнім європейським стандартам. З’ясовано, що головною проблемою у професійному становленні вчителів Буковини на початку XX ст. залишалося знання рідної мови.
format Article
author Житарюк, І.В.
author_facet Житарюк, І.В.
author_sort Житарюк, І.В.
title Кадрове забезпечення математичної освіти Буковини за часів її перебування у складі Австрії
title_short Кадрове забезпечення математичної освіти Буковини за часів її перебування у складі Австрії
title_full Кадрове забезпечення математичної освіти Буковини за часів її перебування у складі Австрії
title_fullStr Кадрове забезпечення математичної освіти Буковини за часів її перебування у складі Австрії
title_full_unstemmed Кадрове забезпечення математичної освіти Буковини за часів її перебування у складі Австрії
title_sort кадрове забезпечення математичної освіти буковини за часів її перебування у складі австрії
publisher Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
publishDate 2010
topic_facet Філософія
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33632
citation_txt Кадрове забезпечення математичної освіти Буковини за часів її перебування у складі Австрії / І.В. Житарюк // Наука. Релігія. Суспільство. — 2010. — № 3. — С. 72-78. — Бібліогр.: 15 назв. — укр.
series Наука. Релігія. Суспільство
work_keys_str_mv AT žitarûkív kadrovezabezpečennâmatematičnoíosvítibukovinizačasívííperebuvannâuskladíavstríí
first_indexed 2023-10-18T17:37:33Z
last_indexed 2023-10-18T17:37:33Z
_version_ 1796142044875325440