Особистість в освітньому просторі модерну: пріоритети та вектори розвитку
На основі аналізу теоретичних та світоглядних орієнтирів філософсько-педагогічної думки кінця ХІХ - початку ХХ століття встановлено визначальні соціокультурні механізми та конкретно-історичні особливості формування особистості в освітньому просторі модерного зразка....
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
2011
|
Назва видання: | Схід |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33668 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Особистість в освітньому просторі модерну: пріоритети та вектори розвитку / О. Марченко // Схід. — 2011. — № 2 (109). — С. 123-127. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | На основі аналізу теоретичних та світоглядних орієнтирів філософсько-педагогічної
думки кінця ХІХ - початку ХХ століття встановлено визначальні соціокультурні механізми
та конкретно-історичні особливості формування особистості в освітньому просторі модерного зразка. |
---|