Термометр лояльності: як завоювати відданість персоналу

Стаття присвячена аналізу проблеми лояльності персоналу, виявленню причин, що негативно впливають на ставлення співробітників до компанії. Наводиться аналіз методів матеріальної і нематеріальної мотивації працівників, а також пропонуються способи підвищення рівня лояльності персоналу. Особлива уваг...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2011
Автори: Наумова, М., Розенбаум, С.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України 2011
Назва видання:Схід
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33720
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Термометр лояльності: як завоювати відданість персоналу / М. Наумова, С. Розенбаум // Схід. — 2011. — № 4 (111). — С. 57-61. — Бібліогр.: 21 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:Стаття присвячена аналізу проблеми лояльності персоналу, виявленню причин, що негативно впливають на ставлення співробітників до компанії. Наводиться аналіз методів матеріальної і нематеріальної мотивації працівників, а також пропонуються способи підвищення рівня лояльності персоналу. Особлива увага приділяється аналізу законодавчої бази України, що регулює різноманітні заходи щодо підвищення рівня лояльності персоналу