Термометр лояльності: як завоювати відданість персоналу
Стаття присвячена аналізу проблеми лояльності персоналу, виявленню причин, що негативно впливають на ставлення співробітників до компанії. Наводиться аналіз методів матеріальної і нематеріальної мотивації працівників, а також пропонуються способи підвищення рівня лояльності персоналу. Особлива уваг...
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автори: | Наумова, М., Розенбаум, С. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
2011
|
Назва видання: | Схід |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33720 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Термометр лояльності: як завоювати відданість персоналу / М. Наумова, С. Розенбаум // Схід. — 2011. — № 4 (111). — С. 57-61. — Бібліогр.: 21 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Управління мотивацією персоналу
за авторством: Чурюмова, О.
Опубліковано: (2012) -
Мотивація і стимулювання праці персоналу як інструмент удосконалення діяльності підприємства
за авторством: Петраченко, Д.
Опубліковано: (2009) -
Оцінка мотивації виробничого персоналу підприємства
за авторством: Усатенко, О., та інші
Опубліковано: (2010) -
Методика оцінки конкурентоспроможності персоналу підприємства
за авторством: Швець, І., та інші
Опубліковано: (2012) -
Використання аутстафінгу для зниження ризиків діяльності персоналу
за авторством: Романенко, М.
Опубліковано: (2011)