2025-02-22T10:17:14-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-33773%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T10:17:14-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-33773%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T10:17:14-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-22T10:17:14-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response

Творче освітньо-виховне середовище як чинник зняття кризи уваги учнів початкової школи

Стаття підносить актуальну в сьогоденні проблему – створення найсприятливіших умов для навчання, виховання і розвитку учнів навчальних закладів I ступеня, які переживають кризовий стан у зв’язку зі змінами навколишнього оточення. Прерогатива віддається творчому освітньо-виховному середовищу, яке...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Приходченко, К.І.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України 2010
Series:Наука. Релігія. Суспільство
Subjects:
Online Access:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33773
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id irk-123456789-33773
record_format dspace
spelling irk-123456789-337732012-05-31T13:05:06Z Творче освітньо-виховне середовище як чинник зняття кризи уваги учнів початкової школи Приходченко, К.І. Соціальна філософія Стаття підносить актуальну в сьогоденні проблему – створення найсприятливіших умов для навчання, виховання і розвитку учнів навчальних закладів I ступеня, які переживають кризовий стан у зв’язку зі змінами навколишнього оточення. Прерогатива віддається творчому освітньо-виховному середовищу, яке здатне навчити культурі життєвого самовизначення, сформувати духовні цінності, підтримати учня в його екзистенційних пошуках. Статья поднимает актуальную на сегодняшний день проблему – создание наиболее благоприятных условий для обучения, воспитания и развития учащихся I ступени, которые переживают кризисное состояние в связи с изменениями обучающегося окружения. Прерогативой выступает творческая образовательно-воспитательная среда, которая способна научить культуре жизненного самовыражения, формировать духовные ценности, поддерживать учащегося в его экзистенциональных поисках. This article rises the pressing problem of today – creation of favourable conditions for upbringing, education and development of the pupils at the elementary level who endure crisis in connection with some changes in their educational environment. So the creative educational environment is the prerogative. It is able to teach the pupils culture of self-expression, to form the spiritual values and to support pupils in their existential investigation. 2010 Article Творче освітньо-виховне середовище як чинник зняття кризи уваги учнів початкової школи / К.І. Приходченко // Наука. Релігія. Суспільство. — 2010. — № 2. — С. 206-211. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33773 371.2 uk Наука. Релігія. Суспільство Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Соціальна філософія
Соціальна філософія
spellingShingle Соціальна філософія
Соціальна філософія
Приходченко, К.І.
Творче освітньо-виховне середовище як чинник зняття кризи уваги учнів початкової школи
Наука. Релігія. Суспільство
description Стаття підносить актуальну в сьогоденні проблему – створення найсприятливіших умов для навчання, виховання і розвитку учнів навчальних закладів I ступеня, які переживають кризовий стан у зв’язку зі змінами навколишнього оточення. Прерогатива віддається творчому освітньо-виховному середовищу, яке здатне навчити культурі життєвого самовизначення, сформувати духовні цінності, підтримати учня в його екзистенційних пошуках.
format Article
author Приходченко, К.І.
author_facet Приходченко, К.І.
author_sort Приходченко, К.І.
title Творче освітньо-виховне середовище як чинник зняття кризи уваги учнів початкової школи
title_short Творче освітньо-виховне середовище як чинник зняття кризи уваги учнів початкової школи
title_full Творче освітньо-виховне середовище як чинник зняття кризи уваги учнів початкової школи
title_fullStr Творче освітньо-виховне середовище як чинник зняття кризи уваги учнів початкової школи
title_full_unstemmed Творче освітньо-виховне середовище як чинник зняття кризи уваги учнів початкової школи
title_sort творче освітньо-виховне середовище як чинник зняття кризи уваги учнів початкової школи
publisher Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
publishDate 2010
topic_facet Соціальна філософія
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33773
citation_txt Творче освітньо-виховне середовище як чинник зняття кризи уваги учнів початкової школи / К.І. Приходченко // Наука. Релігія. Суспільство. — 2010. — № 2. — С. 206-211. — Бібліогр.: 10 назв. — укр.
series Наука. Релігія. Суспільство
work_keys_str_mv AT prihodčenkokí tvorčeosvítnʹovihovneseredoviŝeâkčinnikznâttâkriziuvagiučnívpočatkovoíškoli
first_indexed 2023-10-18T17:36:56Z
last_indexed 2023-10-18T17:36:56Z
_version_ 1796142018301263872