2025-02-22T10:17:14-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-33773%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T10:17:14-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-33773%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-22T10:17:14-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-22T10:17:14-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Творче освітньо-виховне середовище як чинник зняття кризи уваги учнів початкової школи
Стаття підносить актуальну в сьогоденні проблему – створення найсприятливіших умов для навчання, виховання і розвитку учнів навчальних закладів I ступеня, які переживають кризовий стан у зв’язку зі змінами навколишнього оточення. Прерогатива віддається творчому освітньо-виховному середовищу, яке...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
2010
|
Series: | Наука. Релігія. Суспільство |
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33773 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
irk-123456789-33773 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-337732012-05-31T13:05:06Z Творче освітньо-виховне середовище як чинник зняття кризи уваги учнів початкової школи Приходченко, К.І. Соціальна філософія Стаття підносить актуальну в сьогоденні проблему – створення найсприятливіших умов для навчання, виховання і розвитку учнів навчальних закладів I ступеня, які переживають кризовий стан у зв’язку зі змінами навколишнього оточення. Прерогатива віддається творчому освітньо-виховному середовищу, яке здатне навчити культурі життєвого самовизначення, сформувати духовні цінності, підтримати учня в його екзистенційних пошуках. Статья поднимает актуальную на сегодняшний день проблему – создание наиболее благоприятных условий для обучения, воспитания и развития учащихся I ступени, которые переживают кризисное состояние в связи с изменениями обучающегося окружения. Прерогативой выступает творческая образовательно-воспитательная среда, которая способна научить культуре жизненного самовыражения, формировать духовные ценности, поддерживать учащегося в его экзистенциональных поисках. This article rises the pressing problem of today – creation of favourable conditions for upbringing, education and development of the pupils at the elementary level who endure crisis in connection with some changes in their educational environment. So the creative educational environment is the prerogative. It is able to teach the pupils culture of self-expression, to form the spiritual values and to support pupils in their existential investigation. 2010 Article Творче освітньо-виховне середовище як чинник зняття кризи уваги учнів початкової школи / К.І. Приходченко // Наука. Релігія. Суспільство. — 2010. — № 2. — С. 206-211. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33773 371.2 uk Наука. Релігія. Суспільство Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Соціальна філософія Соціальна філософія |
spellingShingle |
Соціальна філософія Соціальна філософія Приходченко, К.І. Творче освітньо-виховне середовище як чинник зняття кризи уваги учнів початкової школи Наука. Релігія. Суспільство |
description |
Стаття підносить актуальну в сьогоденні проблему – створення найсприятливіших умов для навчання,
виховання і розвитку учнів навчальних закладів I ступеня, які переживають кризовий стан у зв’язку зі змінами
навколишнього оточення. Прерогатива віддається творчому освітньо-виховному середовищу, яке здатне
навчити культурі життєвого самовизначення, сформувати духовні цінності, підтримати учня в його
екзистенційних пошуках. |
format |
Article |
author |
Приходченко, К.І. |
author_facet |
Приходченко, К.І. |
author_sort |
Приходченко, К.І. |
title |
Творче освітньо-виховне середовище як чинник зняття кризи уваги учнів початкової школи |
title_short |
Творче освітньо-виховне середовище як чинник зняття кризи уваги учнів початкової школи |
title_full |
Творче освітньо-виховне середовище як чинник зняття кризи уваги учнів початкової школи |
title_fullStr |
Творче освітньо-виховне середовище як чинник зняття кризи уваги учнів початкової школи |
title_full_unstemmed |
Творче освітньо-виховне середовище як чинник зняття кризи уваги учнів початкової школи |
title_sort |
творче освітньо-виховне середовище як чинник зняття кризи уваги учнів початкової школи |
publisher |
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України |
publishDate |
2010 |
topic_facet |
Соціальна філософія |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33773 |
citation_txt |
Творче освітньо-виховне середовище як чинник зняття кризи уваги учнів початкової школи / К.І. Приходченко // Наука. Релігія. Суспільство. — 2010. — № 2. — С. 206-211. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. |
series |
Наука. Релігія. Суспільство |
work_keys_str_mv |
AT prihodčenkokí tvorčeosvítnʹovihovneseredoviŝeâkčinnikznâttâkriziuvagiučnívpočatkovoíškoli |
first_indexed |
2023-10-18T17:36:56Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:36:56Z |
_version_ |
1796142018301263872 |