Значення та наслідки впровадження освітньо-виховної системи Товариства Ісуса в східнослов'янському регіоні в останній третині XVI - першій половині XVII ст.
На основі багатої джерельної бази досліджено значення та наслідки впровадження освітньо-виховної системи Товариства Ісуса в регіоні. Релігійно-освітянська діяльність ордену єзуїтів була важливим складовим елементом історичних процесів, дала поштовх розвитку місцевої освіти, активізації релігійного...
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
2011
|
Назва видання: | Схід |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33817 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Значення та наслідки впровадження освітньо-виховної системи Товариства Ісуса в східнослов'янському регіоні в останній третині XVI - першій половині XVII ст. / А. Папазова // Схід. — 2011. — № 5 (112). — С. 107-112. — Бібліогр.: 57 назв. — укр. |