Підрозділ продажів в організаційній структурі підприємства роздрібної торгівлі
У статті розглянуто особливості створення та функціонування підрозділу продажів на підприємствах роздрібної торгівлі. Визначено зміст положення про підрозділ продажів підприємства роздрібної торгівлі та посадових інструкцій відповідних працівників. Розроблена узагальнена модель компетенцій продав...
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | Височин, І. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
2011
|
Назва видання: | Схід |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33823 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Підрозділ продажів в організаційній структурі підприємства роздрібної торгівлі / І. Височин // Схід. — 2011. — № 5 (112). — С. 10-16. — Бібліогр.: 19 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Інформаційне забезпечення управління товарооборотом підприємств роздрібної торгівлі
за авторством: Височин, І.
Опубліковано: (2011) -
Концептуальна модель оцінки інвестиційного потенціалу підприємства роздрібної торгівлі
за авторством: Жувагіна, І.
Опубліковано: (2011) -
Стратегія підвищення конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі
за авторством: Чорна, М.
Опубліковано: (2010) -
Людський фактор на підприємствах роздрібної торгівлі
за авторством: Забродська, Г.
Опубліковано: (2010) -
Система оцінки ефективності цінової політики підприємств роздрібної торгівлі
за авторством: Власова, Н., та інші
Опубліковано: (2010)