Аналіз провідних складових маркетингового потенціалу аграрного сектора економіки

Визначено та проаналізовано провідні складові маркетингового потенціалу аграрного сектора економіки: трудовий (кадровий), фінансовий потенціал; організаційне, управлінське та інформаційне забезпечення маркетингу; потенціал маркетингових підрозділів. Акцентовано увагу на відсутності маркетингових пі...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
Дата:2011
Автор: Клокар, О.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України 2011
Назва видання:Схід
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33835
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Аналіз провідних складових маркетингового потенціалу аграрного сектора економіки / О. Клокар // Схід. — 2011. — № 5 (112). — С. 46-51. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:Визначено та проаналізовано провідні складові маркетингового потенціалу аграрного сектора економіки: трудовий (кадровий), фінансовий потенціал; організаційне, управлінське та інформаційне забезпечення маркетингу; потенціал маркетингових підрозділів. Акцентовано увагу на відсутності маркетингових підрозділів у сільськогосподарських підприємствах, низькому рівні розвитку цього потенціалу в цілому. Наголошено на необхідності розробки заходів щодо підвищення ефективності господарювання підприємств аграрної галузі із застосуванням маркетингу