Аналіз провідних складових маркетингового потенціалу аграрного сектора економіки

Визначено та проаналізовано провідні складові маркетингового потенціалу аграрного сектора економіки: трудовий (кадровий), фінансовий потенціал; організаційне, управлінське та інформаційне забезпечення маркетингу; потенціал маркетингових підрозділів. Акцентовано увагу на відсутності маркетингових пі...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2011
Автор: Клокар, О.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України 2011
Назва видання:Схід
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33835
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Аналіз провідних складових маркетингового потенціалу аграрного сектора економіки / О. Клокар // Схід. — 2011. — № 5 (112). — С. 46-51. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-33835
record_format dspace
spelling irk-123456789-338352012-05-31T13:11:21Z Аналіз провідних складових маркетингового потенціалу аграрного сектора економіки Клокар, О. Економіка Визначено та проаналізовано провідні складові маркетингового потенціалу аграрного сектора економіки: трудовий (кадровий), фінансовий потенціал; організаційне, управлінське та інформаційне забезпечення маркетингу; потенціал маркетингових підрозділів. Акцентовано увагу на відсутності маркетингових підрозділів у сільськогосподарських підприємствах, низькому рівні розвитку цього потенціалу в цілому. Наголошено на необхідності розробки заходів щодо підвищення ефективності господарювання підприємств аграрної галузі із застосуванням маркетингу Certainly and the leading constituents of marketing potential of agrarian sector of economy are analyzed. Attention is accented on absence of marketing subsections in agricultural enterprises low level of development of this potential on the whole. It will provide development of measures on the increase of efficienc y of menage enterprises of this industry. 2011 Article Аналіз провідних складових маркетингового потенціалу аграрного сектора економіки / О. Клокар // Схід. — 2011. — № 5 (112). — С. 46-51. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33835 658.78.012.12:631.1.027 uk Схід Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Економіка
Економіка
spellingShingle Економіка
Економіка
Клокар, О.
Аналіз провідних складових маркетингового потенціалу аграрного сектора економіки
Схід
description Визначено та проаналізовано провідні складові маркетингового потенціалу аграрного сектора економіки: трудовий (кадровий), фінансовий потенціал; організаційне, управлінське та інформаційне забезпечення маркетингу; потенціал маркетингових підрозділів. Акцентовано увагу на відсутності маркетингових підрозділів у сільськогосподарських підприємствах, низькому рівні розвитку цього потенціалу в цілому. Наголошено на необхідності розробки заходів щодо підвищення ефективності господарювання підприємств аграрної галузі із застосуванням маркетингу
format Article
author Клокар, О.
author_facet Клокар, О.
author_sort Клокар, О.
title Аналіз провідних складових маркетингового потенціалу аграрного сектора економіки
title_short Аналіз провідних складових маркетингового потенціалу аграрного сектора економіки
title_full Аналіз провідних складових маркетингового потенціалу аграрного сектора економіки
title_fullStr Аналіз провідних складових маркетингового потенціалу аграрного сектора економіки
title_full_unstemmed Аналіз провідних складових маркетингового потенціалу аграрного сектора економіки
title_sort аналіз провідних складових маркетингового потенціалу аграрного сектора економіки
publisher Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
publishDate 2011
topic_facet Економіка
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33835
citation_txt Аналіз провідних складових маркетингового потенціалу аграрного сектора економіки / О. Клокар // Схід. — 2011. — № 5 (112). — С. 46-51. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.
series Схід
work_keys_str_mv AT klokaro analízprovídnihskladovihmarketingovogopotencíaluagrarnogosektoraekonomíki
first_indexed 2023-10-18T17:37:59Z
last_indexed 2023-10-18T17:37:59Z
_version_ 1796142066301927424