Аналіз провідних складових маркетингового потенціалу аграрного сектора економіки
Визначено та проаналізовано провідні складові маркетингового потенціалу аграрного сектора економіки: трудовий (кадровий), фінансовий потенціал; організаційне, управлінське та інформаційне забезпечення маркетингу; потенціал маркетингових підрозділів. Акцентовано увагу на відсутності маркетингових пі...
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
2011
|
Назва видання: | Схід |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33835 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Аналіз провідних складових маркетингового потенціалу аграрного сектора економіки / О. Клокар // Схід. — 2011. — № 5 (112). — С. 46-51. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-33835 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-338352012-05-31T13:11:21Z Аналіз провідних складових маркетингового потенціалу аграрного сектора економіки Клокар, О. Економіка Визначено та проаналізовано провідні складові маркетингового потенціалу аграрного сектора економіки: трудовий (кадровий), фінансовий потенціал; організаційне, управлінське та інформаційне забезпечення маркетингу; потенціал маркетингових підрозділів. Акцентовано увагу на відсутності маркетингових підрозділів у сільськогосподарських підприємствах, низькому рівні розвитку цього потенціалу в цілому. Наголошено на необхідності розробки заходів щодо підвищення ефективності господарювання підприємств аграрної галузі із застосуванням маркетингу Certainly and the leading constituents of marketing potential of agrarian sector of economy are analyzed. Attention is accented on absence of marketing subsections in agricultural enterprises low level of development of this potential on the whole. It will provide development of measures on the increase of efficienc y of menage enterprises of this industry. 2011 Article Аналіз провідних складових маркетингового потенціалу аграрного сектора економіки / О. Клокар // Схід. — 2011. — № 5 (112). — С. 46-51. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33835 658.78.012.12:631.1.027 uk Схід Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Економіка Економіка |
spellingShingle |
Економіка Економіка Клокар, О. Аналіз провідних складових маркетингового потенціалу аграрного сектора економіки Схід |
description |
Визначено та проаналізовано провідні складові маркетингового потенціалу аграрного
сектора економіки: трудовий (кадровий), фінансовий потенціал; організаційне, управлінське та інформаційне забезпечення маркетингу; потенціал маркетингових підрозділів. Акцентовано увагу на відсутності маркетингових підрозділів у сільськогосподарських підприємствах, низькому рівні розвитку цього потенціалу в цілому. Наголошено на необхідності розробки заходів щодо підвищення ефективності господарювання підприємств аграрної галузі
із застосуванням маркетингу |
format |
Article |
author |
Клокар, О. |
author_facet |
Клокар, О. |
author_sort |
Клокар, О. |
title |
Аналіз провідних складових маркетингового потенціалу аграрного сектора економіки |
title_short |
Аналіз провідних складових маркетингового потенціалу аграрного сектора економіки |
title_full |
Аналіз провідних складових маркетингового потенціалу аграрного сектора економіки |
title_fullStr |
Аналіз провідних складових маркетингового потенціалу аграрного сектора економіки |
title_full_unstemmed |
Аналіз провідних складових маркетингового потенціалу аграрного сектора економіки |
title_sort |
аналіз провідних складових маркетингового потенціалу аграрного сектора економіки |
publisher |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України |
publishDate |
2011 |
topic_facet |
Економіка |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33835 |
citation_txt |
Аналіз провідних складових маркетингового потенціалу аграрного сектора економіки / О. Клокар // Схід. — 2011. — № 5 (112). — С. 46-51. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |
series |
Схід |
work_keys_str_mv |
AT klokaro analízprovídnihskladovihmarketingovogopotencíaluagrarnogosektoraekonomíki |
first_indexed |
2023-10-18T17:37:59Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:37:59Z |
_version_ |
1796142066301927424 |