Аналіз провідних складових маркетингового потенціалу аграрного сектора економіки
Визначено та проаналізовано провідні складові маркетингового потенціалу аграрного сектора економіки: трудовий (кадровий), фінансовий потенціал; організаційне, управлінське та інформаційне забезпечення маркетингу; потенціал маркетингових підрозділів. Акцентовано увагу на відсутності маркетингових пі...
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | Клокар, О. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
2011
|
Назва видання: | Схід |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33835 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Аналіз провідних складових маркетингового потенціалу аграрного сектора економіки / О. Клокар // Схід. — 2011. — № 5 (112). — С. 46-51. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Техніко-технологічне оновлення матеріально-технічного потенціалу аграрного сектора економіки
за авторством: Клокар, О.
Опубліковано: (2011) -
Класифікація корпоративних структур аграрного сектора економіки
за авторством: Ільїн, В.
Опубліковано: (2009) -
Укріплення системи матеріально-технічного забезпечення аграрного сектора
за авторством: Долгошея, Н.О.
Опубліковано: (2011) -
Оцінка інвестиційної привабливості аграрного сектора країн Центральної і Східної Європи
за авторством: Гайдуцький, А.П.
Опубліковано: (2006) -
Формування збалансованого ресурсного потенціалу аграрного сектору
за авторством: Вишневська, О.М.
Опубліковано: (2011)