Аутсорсинг у маркетингових комунікаціях
У статті розглянуто напрями ефективного використання аутсорсингу в управлінні маркетинговими комунікаціями на підприємствах. Показано, що завдяки використанню стратегії аутсорсингу можливе зниження собівартості тих маркетингових функцій, які підприємство не в змозі якісно виконати самостійно. Саме...
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
2011
|
Назва видання: | Схід |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33875 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Аутсорсинг у маркетингових комунікаціях / І. Прозорова, Л. Шестопалова // Схід. — 2011. — № 7 (114). — С. 62-65. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-33875 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-338752012-05-31T13:54:15Z Аутсорсинг у маркетингових комунікаціях Прозорова, І. Шестопалова, Л. Економіка У статті розглянуто напрями ефективного використання аутсорсингу в управлінні маркетинговими комунікаціями на підприємствах. Показано, що завдяки використанню стратегії аутсорсингу можливе зниження собівартості тих маркетингових функцій, які підприємство не в змозі якісно виконати самостійно. Саме ці функції слід передати на аутсорсинг: професійні комунікаційні агентства, що володіють повним штатом кваліфікованих співробітників, чітко і професійно вирішать завдання замовника в області маркетингових комунікацій. The paper considers the direction of the effective use of outsourcing in the management of marketing communications in the workplace. It is shown that the use of outsourcing strategy may reduce the cost of the marketing functions, which the company is unable to perform their own quality. It is these functions should be to outsource: professional communication agencies that have a full staff of qualified staff, clearly and professionally solve the problem of the customer in the field of marketing communications. 2011 Article Аутсорсинг у маркетингових комунікаціях / І. Прозорова, Л. Шестопалова // Схід. — 2011. — № 7 (114). — С. 62-65. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33875 658.8 uk Схід Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Економіка Економіка |
spellingShingle |
Економіка Економіка Прозорова, І. Шестопалова, Л. Аутсорсинг у маркетингових комунікаціях Схід |
description |
У статті розглянуто напрями ефективного використання аутсорсингу в управлінні маркетинговими комунікаціями на підприємствах. Показано, що завдяки використанню стратегії
аутсорсингу можливе зниження собівартості тих маркетингових функцій, які підприємство не
в змозі якісно виконати самостійно. Саме ці функції слід передати на аутсорсинг: професійні
комунікаційні агентства, що володіють повним штатом кваліфікованих співробітників, чітко і
професійно вирішать завдання замовника в області маркетингових комунікацій. |
format |
Article |
author |
Прозорова, І. Шестопалова, Л. |
author_facet |
Прозорова, І. Шестопалова, Л. |
author_sort |
Прозорова, І. |
title |
Аутсорсинг у маркетингових комунікаціях |
title_short |
Аутсорсинг у маркетингових комунікаціях |
title_full |
Аутсорсинг у маркетингових комунікаціях |
title_fullStr |
Аутсорсинг у маркетингових комунікаціях |
title_full_unstemmed |
Аутсорсинг у маркетингових комунікаціях |
title_sort |
аутсорсинг у маркетингових комунікаціях |
publisher |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України |
publishDate |
2011 |
topic_facet |
Економіка |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33875 |
citation_txt |
Аутсорсинг у маркетингових комунікаціях / І. Прозорова, Л. Шестопалова // Схід. — 2011. — № 7 (114). — С. 62-65. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. |
series |
Схід |
work_keys_str_mv |
AT prozorovaí autsorsingumarketingovihkomuníkacíâh AT šestopaloval autsorsingumarketingovihkomuníkacíâh |
first_indexed |
2023-10-18T17:38:27Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:38:27Z |
_version_ |
1796142087270301696 |