Урахування рефлексивних ефектів у плануванні збутової діяльності підприємства

У статті запропоновано підхід до планування обсягів збуту продукції підприємства, заснований на методах статистики і економетрії, який дозволяє враховувати систематичні ефекти, викликані рефлексивним управлінням споживачами....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2012
Автор: Стреблянська, І.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України 2012
Назва видання:Схід
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33918
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Урахування рефлексивних ефектів у плануванні збутової діяльності підприємства / І. Стреблянська // Схід. — 2012. — № 1 (115). — С. 107-111. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-33918
record_format dspace
spelling irk-123456789-339182012-05-31T14:07:17Z Урахування рефлексивних ефектів у плануванні збутової діяльності підприємства Стреблянська, І. Економіка У статті запропоновано підхід до планування обсягів збуту продукції підприємства, заснований на методах статистики і економетрії, який дозволяє враховувати систематичні ефекти, викликані рефлексивним управлінням споживачами. An approach to planning enterprise products ales was proposed, that is based on methods of statistics and econometrics and allows taking into account systematic effects caused by reflexive control over consumers. 2012 Article Урахування рефлексивних ефектів у плануванні збутової діяльності підприємства / І. Стреблянська // Схід. — 2012. — № 1 (115). — С. 107-111. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33918 658.8: 338.45 uk Схід Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Економіка
Економіка
spellingShingle Економіка
Економіка
Стреблянська, І.
Урахування рефлексивних ефектів у плануванні збутової діяльності підприємства
Схід
description У статті запропоновано підхід до планування обсягів збуту продукції підприємства, заснований на методах статистики і економетрії, який дозволяє враховувати систематичні ефекти, викликані рефлексивним управлінням споживачами.
format Article
author Стреблянська, І.
author_facet Стреблянська, І.
author_sort Стреблянська, І.
title Урахування рефлексивних ефектів у плануванні збутової діяльності підприємства
title_short Урахування рефлексивних ефектів у плануванні збутової діяльності підприємства
title_full Урахування рефлексивних ефектів у плануванні збутової діяльності підприємства
title_fullStr Урахування рефлексивних ефектів у плануванні збутової діяльності підприємства
title_full_unstemmed Урахування рефлексивних ефектів у плануванні збутової діяльності підприємства
title_sort урахування рефлексивних ефектів у плануванні збутової діяльності підприємства
publisher Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
publishDate 2012
topic_facet Економіка
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33918
citation_txt Урахування рефлексивних ефектів у плануванні збутової діяльності підприємства / І. Стреблянська // Схід. — 2012. — № 1 (115). — С. 107-111. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.
series Схід
work_keys_str_mv AT streblânsʹkaí urahuvannârefleksivnihefektívuplanuvannízbutovoídíâlʹnostípídpriêmstva
first_indexed 2023-10-18T17:38:41Z
last_indexed 2023-10-18T17:38:41Z
_version_ 1796142097124818944