Урахування рефлексивних ефектів у плануванні збутової діяльності підприємства
У статті запропоновано підхід до планування обсягів збуту продукції підприємства, заснований на методах статистики і економетрії, який дозволяє враховувати систематичні ефекти, викликані рефлексивним управлінням споживачами....
Збережено в:
Дата: | 2012 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
2012
|
Назва видання: | Схід |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33918 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Урахування рефлексивних ефектів у плануванні збутової діяльності підприємства / І. Стреблянська // Схід. — 2012. — № 1 (115). — С. 107-111. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-33918 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-339182012-05-31T14:07:17Z Урахування рефлексивних ефектів у плануванні збутової діяльності підприємства Стреблянська, І. Економіка У статті запропоновано підхід до планування обсягів збуту продукції підприємства, заснований на методах статистики і економетрії, який дозволяє враховувати систематичні ефекти, викликані рефлексивним управлінням споживачами. An approach to planning enterprise products ales was proposed, that is based on methods of statistics and econometrics and allows taking into account systematic effects caused by reflexive control over consumers. 2012 Article Урахування рефлексивних ефектів у плануванні збутової діяльності підприємства / І. Стреблянська // Схід. — 2012. — № 1 (115). — С. 107-111. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33918 658.8: 338.45 uk Схід Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Економіка Економіка |
spellingShingle |
Економіка Економіка Стреблянська, І. Урахування рефлексивних ефектів у плануванні збутової діяльності підприємства Схід |
description |
У статті запропоновано підхід до планування обсягів збуту продукції підприємства, заснований на методах статистики і економетрії, який дозволяє враховувати систематичні
ефекти, викликані рефлексивним управлінням споживачами. |
format |
Article |
author |
Стреблянська, І. |
author_facet |
Стреблянська, І. |
author_sort |
Стреблянська, І. |
title |
Урахування рефлексивних ефектів у плануванні збутової діяльності підприємства |
title_short |
Урахування рефлексивних ефектів у плануванні збутової діяльності підприємства |
title_full |
Урахування рефлексивних ефектів у плануванні збутової діяльності підприємства |
title_fullStr |
Урахування рефлексивних ефектів у плануванні збутової діяльності підприємства |
title_full_unstemmed |
Урахування рефлексивних ефектів у плануванні збутової діяльності підприємства |
title_sort |
урахування рефлексивних ефектів у плануванні збутової діяльності підприємства |
publisher |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України |
publishDate |
2012 |
topic_facet |
Економіка |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33918 |
citation_txt |
Урахування рефлексивних ефектів у плануванні збутової діяльності підприємства / І. Стреблянська // Схід. — 2012. — № 1 (115). — С. 107-111. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |
series |
Схід |
work_keys_str_mv |
AT streblânsʹkaí urahuvannârefleksivnihefektívuplanuvannízbutovoídíâlʹnostípídpriêmstva |
first_indexed |
2023-10-18T17:38:41Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:38:41Z |
_version_ |
1796142097124818944 |