Урахування рефлексивних ефектів у плануванні збутової діяльності підприємства
У статті запропоновано підхід до планування обсягів збуту продукції підприємства, заснований на методах статистики і економетрії, який дозволяє враховувати систематичні ефекти, викликані рефлексивним управлінням споживачами....
Збережено в:
Дата: | 2012 |
---|---|
Автор: | Стреблянська, І. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
2012
|
Назва видання: | Схід |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33918 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Урахування рефлексивних ефектів у плануванні збутової діяльності підприємства / І. Стреблянська // Схід. — 2012. — № 1 (115). — С. 107-111. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Урахування чинника ризикованості при прийнятті інвестиційних рішень на машинобудівних підприємствах
за авторством: Дашко, І.
Опубліковано: (2010) -
Розробка дворівневої системи контролю інноваційно-інвестиційної діяльності підприємства
за авторством: Курган, О.
Опубліковано: (2010) -
Організаційно-економічній механізм впливу маркетингу на ефективність діяльності промислового підприємства
за авторством: Прозорова, І., та інші
Опубліковано: (2010) -
Генеза та еволюція моделей розрахунку і оцінки результатів діяльності підприємства
за авторством: Дерев’янко, Т.
Опубліковано: (2009) -
Мотивація і стимулювання праці персоналу як інструмент удосконалення діяльності підприємства
за авторством: Петраченко, Д.
Опубліковано: (2009)