Вплив коефіцієнта ділової репутації на цінову політику підприємства

У статті розглянуто підхід до визначення структури коефіцієнта ділової репутації підприємства. Для цього адаптовано відому методику, а в якості базової величини для встановлення коефіцієнта ділової репутації прийнята собівартість продукції підприємства. На основі розглянутої методики визначено основ...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
Дата:2012
Автор: Бережний, С.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України 2012
Назва видання:Схід
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33925
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Вплив коефіцієнта ділової репутації на цінову політику підприємства / С. Бережний // Схід. — 2012. — № 1 (115). — С. 13-17. — Бібліогр.: 12 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-33925
record_format dspace
spelling irk-123456789-339252012-05-31T12:28:42Z Вплив коефіцієнта ділової репутації на цінову політику підприємства Бережний, С. Економіка У статті розглянуто підхід до визначення структури коефіцієнта ділової репутації підприємства. Для цього адаптовано відому методику, а в якості базової величини для встановлення коефіцієнта ділової репутації прийнята собівартість продукції підприємства. На основі розглянутої методики визначено основні моделі поведінки підприємства. Наведені результати апробації розглянутої методики. In the article the approach to the decision of structure to the coefficient of business reputation of enterprise is considered. On the basis of the considered method the basic models of conduct of enterprise are certain. Resulted results of approbation of the considered method. 2012 Article Вплив коефіцієнта ділової репутації на цінову політику підприємства / С. Бережний // Схід. — 2012. — № 1 (115). — С. 13-17. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33925 65.012 uk Схід Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Економіка
Економіка
spellingShingle Економіка
Економіка
Бережний, С.
Вплив коефіцієнта ділової репутації на цінову політику підприємства
Схід
description У статті розглянуто підхід до визначення структури коефіцієнта ділової репутації підприємства. Для цього адаптовано відому методику, а в якості базової величини для встановлення коефіцієнта ділової репутації прийнята собівартість продукції підприємства. На основі розглянутої методики визначено основні моделі поведінки підприємства. Наведені результати апробації розглянутої методики.
format Article
author Бережний, С.
author_facet Бережний, С.
author_sort Бережний, С.
title Вплив коефіцієнта ділової репутації на цінову політику підприємства
title_short Вплив коефіцієнта ділової репутації на цінову політику підприємства
title_full Вплив коефіцієнта ділової репутації на цінову політику підприємства
title_fullStr Вплив коефіцієнта ділової репутації на цінову політику підприємства
title_full_unstemmed Вплив коефіцієнта ділової репутації на цінову політику підприємства
title_sort вплив коефіцієнта ділової репутації на цінову політику підприємства
publisher Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
publishDate 2012
topic_facet Економіка
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33925
citation_txt Вплив коефіцієнта ділової репутації на цінову політику підприємства / С. Бережний // Схід. — 2012. — № 1 (115). — С. 13-17. — Бібліогр.: 12 назв. — укр.
series Схід
work_keys_str_mv AT berežnijs vplivkoefícíêntadílovoíreputacíínacínovupolítikupídpriêmstva
first_indexed 2023-10-18T17:38:42Z
last_indexed 2023-10-18T17:38:42Z
_version_ 1796142097865113600