Вплив коефіцієнта ділової репутації на цінову політику підприємства
У статті розглянуто підхід до визначення структури коефіцієнта ділової репутації підприємства. Для цього адаптовано відому методику, а в якості базової величини для встановлення коефіцієнта ділової репутації прийнята собівартість продукції підприємства. На основі розглянутої методики визначено основ...
Збережено в:
Дата: | 2012 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
2012
|
Назва видання: | Схід |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33925 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Вплив коефіцієнта ділової репутації на цінову політику підприємства / С. Бережний // Схід. — 2012. — № 1 (115). — С. 13-17. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-33925 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-339252012-05-31T12:28:42Z Вплив коефіцієнта ділової репутації на цінову політику підприємства Бережний, С. Економіка У статті розглянуто підхід до визначення структури коефіцієнта ділової репутації підприємства. Для цього адаптовано відому методику, а в якості базової величини для встановлення коефіцієнта ділової репутації прийнята собівартість продукції підприємства. На основі розглянутої методики визначено основні моделі поведінки підприємства. Наведені результати апробації розглянутої методики. In the article the approach to the decision of structure to the coefficient of business reputation of enterprise is considered. On the basis of the considered method the basic models of conduct of enterprise are certain. Resulted results of approbation of the considered method. 2012 Article Вплив коефіцієнта ділової репутації на цінову політику підприємства / С. Бережний // Схід. — 2012. — № 1 (115). — С. 13-17. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33925 65.012 uk Схід Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Економіка Економіка |
spellingShingle |
Економіка Економіка Бережний, С. Вплив коефіцієнта ділової репутації на цінову політику підприємства Схід |
description |
У статті розглянуто підхід до визначення структури коефіцієнта ділової репутації підприємства. Для цього адаптовано відому методику, а в якості базової величини для встановлення коефіцієнта ділової репутації прийнята собівартість продукції підприємства. На основі розглянутої методики визначено основні моделі поведінки підприємства. Наведені результати апробації розглянутої методики. |
format |
Article |
author |
Бережний, С. |
author_facet |
Бережний, С. |
author_sort |
Бережний, С. |
title |
Вплив коефіцієнта ділової репутації на цінову політику підприємства |
title_short |
Вплив коефіцієнта ділової репутації на цінову політику підприємства |
title_full |
Вплив коефіцієнта ділової репутації на цінову політику підприємства |
title_fullStr |
Вплив коефіцієнта ділової репутації на цінову політику підприємства |
title_full_unstemmed |
Вплив коефіцієнта ділової репутації на цінову політику підприємства |
title_sort |
вплив коефіцієнта ділової репутації на цінову політику підприємства |
publisher |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України |
publishDate |
2012 |
topic_facet |
Економіка |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33925 |
citation_txt |
Вплив коефіцієнта ділової репутації на цінову політику підприємства / С. Бережний // Схід. — 2012. — № 1 (115). — С. 13-17. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. |
series |
Схід |
work_keys_str_mv |
AT berežnijs vplivkoefícíêntadílovoíreputacíínacínovupolítikupídpriêmstva |
first_indexed |
2023-10-18T17:38:42Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:38:42Z |
_version_ |
1796142097865113600 |