Вплив коефіцієнта ділової репутації на цінову політику підприємства
У статті розглянуто підхід до визначення структури коефіцієнта ділової репутації підприємства. Для цього адаптовано відому методику, а в якості базової величини для встановлення коефіцієнта ділової репутації прийнята собівартість продукції підприємства. На основі розглянутої методики визначено основ...
Збережено в:
Дата: | 2012 |
---|---|
Автор: | Бережний, С. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
2012
|
Назва видання: | Схід |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33925 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Вплив коефіцієнта ділової репутації на цінову політику підприємства / С. Бережний // Схід. — 2012. — № 1 (115). — С. 13-17. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Концептуальні підходи до визначення сутності ділової репутації підприємства
за авторством: Бережний, С.
Опубліковано: (2012) -
Вплив інвестиційної культури на формування ділової репутації підприємства
за авторством: Коренєв, Е.Н.
Опубліковано: (2007) -
Вплив монетарної політики Німеччини на монетарну політику ЄС
за авторством: Міхель, Р.
Опубліковано: (2012) -
Визначення економічної сутності ділової репутації підприємства АПК
за авторством: Родіонов, О.В.
Опубліковано: (2009) -
Ефективність використання виробничих ресурсів підприємства та їх вплив на експлуатаційні витрати
за авторством: Ємєльянов, О., та інші
Опубліковано: (2009)