Вплив коефіцієнта ділової репутації на цінову політику підприємства
У статті розглянуто підхід до визначення структури коефіцієнта ділової репутації підприємства. Для цього адаптовано відому методику, а в якості базової величини для встановлення коефіцієнта ділової репутації прийнята собівартість продукції підприємства. На основі розглянутої методики визначено основ...
Збережено в:
Дата: | 2012 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
2012
|
Назва видання: | Схід |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33925 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Вплив коефіцієнта ділової репутації на цінову політику підприємства / С. Бережний // Схід. — 2012. — № 1 (115). — С. 13-17. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineБудьте першим, хто залишить коментар!