Маркетингове планування міського розвитку: теоретичні основи практичного використання

У статті розглянуто теоретичні аспекти управління маркетингом міста на основі функції планування. Запропоновано підходи до практичного втілення принципів маркетингу в маркетингові продукти, зокрема інформаційні, що дозволяють визначати перспективні напрями й пріоритети маркетингового плану міста....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2012
Автор: Ґудзь, П.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України 2012
Назва видання:Схід
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33938
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Маркетингове планування міського розвитку: теоретичні основи практичного використання / П. Ґудзь // Схід. — 2012. — № 1 (115). — С. 35-39. — Бібліогр.: 14 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-33938
record_format dspace
spelling irk-123456789-339382012-05-31T12:55:55Z Маркетингове планування міського розвитку: теоретичні основи практичного використання Ґудзь, П. Економіка У статті розглянуто теоретичні аспекти управління маркетингом міста на основі функції планування. Запропоновано підходи до практичного втілення принципів маркетингу в маркетингові продукти, зокрема інформаційні, що дозволяють визначати перспективні напрями й пріоритети маркетингового плану міста. Theoretical aspects of marketing management functions on the basis of planning. Proposed approaches to practical implementati on of marketing principles in marketing products, including informati on. This all ows you to identif y promising directions and priorities of a marketing plan for the city 2012 Article Маркетингове планування міського розвитку: теоретичні основи практичного використання / П. Ґудзь // Схід. — 2012. — № 1 (115). — С. 35-39. — Бібліогр.: 14 назв. — укр. http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33938 338.48:35.072 uk Схід Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Економіка
Економіка
spellingShingle Економіка
Економіка
Ґудзь, П.
Маркетингове планування міського розвитку: теоретичні основи практичного використання
Схід
description У статті розглянуто теоретичні аспекти управління маркетингом міста на основі функції планування. Запропоновано підходи до практичного втілення принципів маркетингу в маркетингові продукти, зокрема інформаційні, що дозволяють визначати перспективні напрями й пріоритети маркетингового плану міста.
format Article
author Ґудзь, П.
author_facet Ґудзь, П.
author_sort Ґудзь, П.
title Маркетингове планування міського розвитку: теоретичні основи практичного використання
title_short Маркетингове планування міського розвитку: теоретичні основи практичного використання
title_full Маркетингове планування міського розвитку: теоретичні основи практичного використання
title_fullStr Маркетингове планування міського розвитку: теоретичні основи практичного використання
title_full_unstemmed Маркетингове планування міського розвитку: теоретичні основи практичного використання
title_sort маркетингове планування міського розвитку: теоретичні основи практичного використання
publisher Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
publishDate 2012
topic_facet Економіка
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33938
citation_txt Маркетингове планування міського розвитку: теоретичні основи практичного використання / П. Ґудзь // Схід. — 2012. — № 1 (115). — С. 35-39. — Бібліогр.: 14 назв. — укр.
series Схід
work_keys_str_mv AT gudzʹp marketingoveplanuvannâmísʹkogorozvitkuteoretičníosnovipraktičnogovikoristannâ
first_indexed 2023-10-18T17:38:43Z
last_indexed 2023-10-18T17:38:43Z
_version_ 1796142099241893888