Маркетингове планування міського розвитку: теоретичні основи практичного використання
У статті розглянуто теоретичні аспекти управління маркетингом міста на основі функції планування. Запропоновано підходи до практичного втілення принципів маркетингу в маркетингові продукти, зокрема інформаційні, що дозволяють визначати перспективні напрями й пріоритети маркетингового плану міста....
Збережено в:
Дата: | 2012 |
---|---|
Автор: | Ґудзь, П. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
2012
|
Назва видання: | Схід |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33938 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Маркетингове планування міського розвитку: теоретичні основи практичного використання / П. Ґудзь // Схід. — 2012. — № 1 (115). — С. 35-39. — Бібліогр.: 14 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Теоретичні основи формування інтеграційної стратегії інноваційного розвитку
за авторством: Марковський, І.
Опубліковано: (2011) -
Теоретичні основи логістики: минуле та сьогодення
за авторством: Бакута, А.
Опубліковано: (2012) -
Теоретичні основи формування економічної безпеки підприємств
за авторством: Шкарлет, С.
Опубліковано: (2007) -
Теоретичні засади формування основи вибірки при проведенні вибіркових обстежень населення
за авторством: Гладун, О.
Опубліковано: (2007) -
Теоретичні аспекти інноваційного розвитку України
за авторством: Карпухно, І.
Опубліковано: (2010)