Математична освіта Хотинщини за часів її перебування у складі царської Росії: становлення, розвиток і кадрове забезпечення

У статті висвітлено особливості функціонування математичної освіти та кадрового її забезпечення у навчальних закладах Хотинського повіту Бессарабської губернії (Хотинщини) за часів його перебування у складі царської Росії. Проаналізовано програми з математики, акцентовано увагу на навчально-мето...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2010
Автор: Житарюк, І.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України 2010
Назва видання:Наука. Релігія. Суспільство
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33944
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Математична освіта Хотинщини за часів її перебування у складі царської Росії: становлення, розвиток і кадрове забезпечення / І.В. Житарюк // Наука. Релігія. Суспільство. — 2010. — № 4. — С. 10-15. — Бібліогр.: 19 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-33944
record_format dspace
spelling irk-123456789-339442012-05-31T12:24:12Z Математична освіта Хотинщини за часів її перебування у складі царської Росії: становлення, розвиток і кадрове забезпечення Житарюк, І.В. Історія У статті висвітлено особливості функціонування математичної освіти та кадрового її забезпечення у навчальних закладах Хотинського повіту Бессарабської губернії (Хотинщини) за часів його перебування у складі царської Росії. Проаналізовано програми з математики, акцентовано увагу на навчально-методичному забезпеченні математичної освіти у краї; зазначено, що завдання з математики були наближені до практичного застосування; з’ясовано, що у навчальних закладах Хотинщини україномовним учням математику викладали російською мовою. В статье отражены особенности функционирования математического образования и кадрового его обеспечения в учебных заведениях Хотинского уезда Бессарабской губернии (Хотинщины) во времена его пребывания в составе царской России. Проанализированы программы по математике, акцентировано внимание на учебно-методическом обеспечении математического образования в крае; отмечено, что задания по математике были приближены к реальной жизни; выяснено, что в учебных заведениях Хотинщины украиноязычным ученикам математику преподавали на русском языке. In the article the features of functioning of mathematical education and its staffing in schools of Khotyn region in Bessarabian province during its stay in the tsarist Russia are reflected. The programs in mathematics are analysed, attention is accented on the methodical study providing of mathematical education in the region; it is marked that tasks in mathematics were close to the real life; it is found out that in schools of Khotyn mathematics was taught in Russian to the Ukrainian-language students. 2010 Article Математична освіта Хотинщини за часів її перебування у складі царської Росії: становлення, розвиток і кадрове забезпечення / І.В. Житарюк // Наука. Релігія. Суспільство. — 2010. — № 4. — С. 10-15. — Бібліогр.: 19 назв. — укр. 1728-3671 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33944 94(477.85+498.7)«181/191» uk Наука. Релігія. Суспільство Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Історія
Історія
spellingShingle Історія
Історія
Житарюк, І.В.
Математична освіта Хотинщини за часів її перебування у складі царської Росії: становлення, розвиток і кадрове забезпечення
Наука. Релігія. Суспільство
description У статті висвітлено особливості функціонування математичної освіти та кадрового її забезпечення у навчальних закладах Хотинського повіту Бессарабської губернії (Хотинщини) за часів його перебування у складі царської Росії. Проаналізовано програми з математики, акцентовано увагу на навчально-методичному забезпеченні математичної освіти у краї; зазначено, що завдання з математики були наближені до практичного застосування; з’ясовано, що у навчальних закладах Хотинщини україномовним учням математику викладали російською мовою.
format Article
author Житарюк, І.В.
author_facet Житарюк, І.В.
author_sort Житарюк, І.В.
title Математична освіта Хотинщини за часів її перебування у складі царської Росії: становлення, розвиток і кадрове забезпечення
title_short Математична освіта Хотинщини за часів її перебування у складі царської Росії: становлення, розвиток і кадрове забезпечення
title_full Математична освіта Хотинщини за часів її перебування у складі царської Росії: становлення, розвиток і кадрове забезпечення
title_fullStr Математична освіта Хотинщини за часів її перебування у складі царської Росії: становлення, розвиток і кадрове забезпечення
title_full_unstemmed Математична освіта Хотинщини за часів її перебування у складі царської Росії: становлення, розвиток і кадрове забезпечення
title_sort математична освіта хотинщини за часів її перебування у складі царської росії: становлення, розвиток і кадрове забезпечення
publisher Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
publishDate 2010
topic_facet Історія
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33944
citation_txt Математична освіта Хотинщини за часів її перебування у складі царської Росії: становлення, розвиток і кадрове забезпечення / І.В. Житарюк // Наука. Релігія. Суспільство. — 2010. — № 4. — С. 10-15. — Бібліогр.: 19 назв. — укр.
series Наука. Релігія. Суспільство
work_keys_str_mv AT žitarûkív matematičnaosvítahotinŝinizačasívííperebuvannâuskladícarsʹkoírosíístanovlennârozvitokíkadrovezabezpečennâ
first_indexed 2023-10-18T17:38:44Z
last_indexed 2023-10-18T17:38:44Z
_version_ 1796142099770376192