Математична освіта Хотинщини за часів її перебування у складі царської Росії: становлення, розвиток і кадрове забезпечення
У статті висвітлено особливості функціонування математичної освіти та кадрового її забезпечення у навчальних закладах Хотинського повіту Бессарабської губернії (Хотинщини) за часів його перебування у складі царської Росії. Проаналізовано програми з математики, акцентовано увагу на навчально-мето...
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
2010
|
Назва видання: | Наука. Релігія. Суспільство |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33944 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Математична освіта Хотинщини за часів її перебування у складі царської Росії: становлення, розвиток і кадрове забезпечення / І.В. Житарюк // Наука. Релігія. Суспільство. — 2010. — № 4. — С. 10-15. — Бібліогр.: 19 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-33944 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-339442012-05-31T12:24:12Z Математична освіта Хотинщини за часів її перебування у складі царської Росії: становлення, розвиток і кадрове забезпечення Житарюк, І.В. Історія У статті висвітлено особливості функціонування математичної освіти та кадрового її забезпечення у навчальних закладах Хотинського повіту Бессарабської губернії (Хотинщини) за часів його перебування у складі царської Росії. Проаналізовано програми з математики, акцентовано увагу на навчально-методичному забезпеченні математичної освіти у краї; зазначено, що завдання з математики були наближені до практичного застосування; з’ясовано, що у навчальних закладах Хотинщини україномовним учням математику викладали російською мовою. В статье отражены особенности функционирования математического образования и кадрового его обеспечения в учебных заведениях Хотинского уезда Бессарабской губернии (Хотинщины) во времена его пребывания в составе царской России. Проанализированы программы по математике, акцентировано внимание на учебно-методическом обеспечении математического образования в крае; отмечено, что задания по математике были приближены к реальной жизни; выяснено, что в учебных заведениях Хотинщины украиноязычным ученикам математику преподавали на русском языке. In the article the features of functioning of mathematical education and its staffing in schools of Khotyn region in Bessarabian province during its stay in the tsarist Russia are reflected. The programs in mathematics are analysed, attention is accented on the methodical study providing of mathematical education in the region; it is marked that tasks in mathematics were close to the real life; it is found out that in schools of Khotyn mathematics was taught in Russian to the Ukrainian-language students. 2010 Article Математична освіта Хотинщини за часів її перебування у складі царської Росії: становлення, розвиток і кадрове забезпечення / І.В. Житарюк // Наука. Релігія. Суспільство. — 2010. — № 4. — С. 10-15. — Бібліогр.: 19 назв. — укр. 1728-3671 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33944 94(477.85+498.7)«181/191» uk Наука. Релігія. Суспільство Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Історія Історія |
spellingShingle |
Історія Історія Житарюк, І.В. Математична освіта Хотинщини за часів її перебування у складі царської Росії: становлення, розвиток і кадрове забезпечення Наука. Релігія. Суспільство |
description |
У статті висвітлено особливості функціонування математичної освіти та кадрового її забезпечення у
навчальних закладах Хотинського повіту Бессарабської губернії (Хотинщини) за часів його перебування у
складі царської Росії. Проаналізовано програми з математики, акцентовано увагу на навчально-методичному
забезпеченні математичної освіти у краї; зазначено, що завдання з математики були наближені до практичного
застосування; з’ясовано, що у навчальних закладах Хотинщини україномовним учням математику викладали
російською мовою. |
format |
Article |
author |
Житарюк, І.В. |
author_facet |
Житарюк, І.В. |
author_sort |
Житарюк, І.В. |
title |
Математична освіта Хотинщини за часів її перебування у складі царської Росії: становлення, розвиток і кадрове забезпечення |
title_short |
Математична освіта Хотинщини за часів її перебування у складі царської Росії: становлення, розвиток і кадрове забезпечення |
title_full |
Математична освіта Хотинщини за часів її перебування у складі царської Росії: становлення, розвиток і кадрове забезпечення |
title_fullStr |
Математична освіта Хотинщини за часів її перебування у складі царської Росії: становлення, розвиток і кадрове забезпечення |
title_full_unstemmed |
Математична освіта Хотинщини за часів її перебування у складі царської Росії: становлення, розвиток і кадрове забезпечення |
title_sort |
математична освіта хотинщини за часів її перебування у складі царської росії: становлення, розвиток і кадрове забезпечення |
publisher |
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України |
publishDate |
2010 |
topic_facet |
Історія |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33944 |
citation_txt |
Математична освіта Хотинщини за часів її перебування у складі царської Росії: становлення, розвиток і кадрове забезпечення / І.В. Житарюк // Наука. Релігія. Суспільство. — 2010. — № 4. — С. 10-15. — Бібліогр.: 19 назв. — укр. |
series |
Наука. Релігія. Суспільство |
work_keys_str_mv |
AT žitarûkív matematičnaosvítahotinŝinizačasívííperebuvannâuskladícarsʹkoírosíístanovlennârozvitokíkadrovezabezpečennâ |
first_indexed |
2023-10-18T17:38:44Z |
last_indexed |
2023-10-18T17:38:44Z |
_version_ |
1796142099770376192 |