Комунікативно-маніпулятивні чинники політичної мотивації

Аналізуються основні комунікативно-маніпулятивні чинники політичної мотивації, які визначили формування відповідних електоральних теорій. Зокрема, увагу приділено метафоричним моделям, політико-комунікативній теорії, теорії мотивованого політичного мислення, технологічним (маркетинговим) теоріям та...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2010
Автор: Вільчинська, І.Ю.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут держави і права ім. В.М. Корецького НАН України 2010
Назва видання:Держава і право
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/34360
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Комунікативно-маніпулятивні чинники політичної мотивації / І.Ю. Вільчинська // Держава і право. — 2010. — Вип. 49. — С. 701-706. — Бібліогр.: 8 назв. — укp.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:Аналізуються основні комунікативно-маніпулятивні чинники політичної мотивації, які визначили формування відповідних електоральних теорій. Зокрема, увагу приділено метафоричним моделям, політико-комунікативній теорії, теорії мотивованого політичного мислення, технологічним (маркетинговим) теоріям та ін.